گزارش خبرنگار العالم از پیروزی های ارتش سوریه

گزارش خبرنگار العالم از پیروزی های ارتش سوریه
دوشنبه 23 تير 1393 - 19:38

دمشق (العالم) - عمليات نظامي نيروهاي ارتش سوريه عليه تروریست ها در ريف ادلب همچنان ادامه دارد و نيروهاي ارتش سوريه چندين خودروي تروریست ها را در جاده "تفتناز" هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار العالم از سوريه، نيروهاي ارتش، تلاش تروریست ها براي حمله به مواضع نظاميان سوری در منطقه المليحه در ريف دمشق را با هدف لغو محاصره گروه هاي تروريستي ناكام گذاشتند.

همچنين درگيري هايي ميان نيروهاي ارتش سوريه و عناصر مسلح در اطراف جبل الاربعين روي داد.

اين عمليات به پيشروي نيروهاي ارتش سوريه در مزارع "بنج" دراطراف منطقه "الفوعه" پس از هلاكت ده ها نفر از تروریست ها از جمله سركرده گروه موسوم به "دراع الحق" به نام "مصطفي قنطار" منجر شد.

نيروهاي ارتش سوريه با حمله تروریست ها به مواضع خود در منطقه المليحه در ريف دمشق نيز مقابله كرده و با آتش توپخانه، چندين خودروي نظامي آنها را در "حتيته جرش" هدف قرار دادند.

براساس  اعلام منابع نظامي، هنگام تلاش عناصر مسلح براي رفع محاصره منطقه "المليحه" درگيري هاي شديدي ميان دو طرف در محور "تاميكو" روي داد.

يكي از نيروهاي نظامي سوري شركت كننده در اين عمليات به خبرنگار العالم، گفت: تروریست های مستقر در اين منطقه به طور كامل محاصره شده اند و درزمان حاضر، تلاش هايي براي نفوذ از دو طرف مناطق زبدين و دير العصافير و از ورودي هاي جسرين از سوي گروه هاي تروريستي به منظور لغو محاصره گروه هاي محاصره شده در داخل اين منطقه در جريان است و در مقابل نيروهاي ارتش سوريه با اين تلاش ها مقابله كرده و خسارت هاي زيادي به عناصر تروريست وارد كرده اند و چند خودروي آنان را منهدم نمودند.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين تحرك تروریست ها را در زبدين و جسرين در منطقه غوطه الشرقیه زير نظر گرفتند و مواضع آنها را در ديرالعصافير منهدم کردند که منجر به هلاکت شماری از تروریست های چچنی و افغانستانی شد.

همچنین در شرایطی که پیشروی های نيروهاي ارتش سوريه در بسیاری از مناطق درگيري ادامه دارد، درگيري ميان گروه تروریستی داعش و گروه موسوم به "جيش الاسلام" در غوطه الشرقی نیز به كشته شدن ده ها نفر از دو طرف منجر شد.

12:03

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها