گزارش اختصاصی العالم از درد و رنج کودکان غزه؛

کودکان غزه از جنایات صهیونیستها می گویند + فیلم

يکشنبه 12 مرداد 1393 - 13:15

کودکان فلسطینی که در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه مجروح شده‌اند، در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم در بیمارستان الشفاء، از دردها و رنجهای خود سخن گفتند.

یک کودک فلسطینی که در بوستانی در غزه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی مجروح شد، به خبرنگار العالم گفت: 10 کودک مقابل چشمان ما تکه تکه شدند، و سر یکی از کودکان از بدنش جدا شد.
"إسراء البحيصي" خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: درحملات ویرانگر و مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، کودکان فلسطینی هدف قرار گرفته و صدها نفر از آنها شهید و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند.
جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی در غزه قابل توصیف نیست، و باید واژه‌های جدیدی را برای توصیف اقدامات رژیم صهیونیستی خلق کرد.
یک کودک فلسطینی به خبرنگار العالم  می گوید:  بچه ها هنگام بازی با وسایل پارک هدف بمباران جنگنده های اسرائیلی قرار گرفتند، برخی از آنها شهید و برخی دیگر مجروح شدند.
کودکی دیگر افزود: دهها کودک مقابل چشمان ما تکه تکه شدند، و سر یکی از آنها از بدنش جدا شد.
یک هفته پیش 8 کودک در اثر بمباران بوستانی در غرب غزه واقع در در اردوگاه پناه‌جویان "الشاطی" شهید شدند.
در آن روز (دوشنبه ششم مرداد) دست کم 50 کودک فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بوستان اردوگاه الشاطی و بیمارستانی در غزه به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.
از زمان شروع حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی، صحنه های کشتار کودکان همچنان تکرار می شود و هر گوشه‌ای از بیمارستان های غزه حکایت از درد و رنج کودکی مجروح یا اندوه پدر و مادرانی دارد که فرزندشان را از دست داده اند.
در این حملات حدود 300 کودک فلسطینی شهید و 2 هزار کودک مجروح شده اند؛ این تعداد همچنان رو به افزایش است و به نظر می رسد که کشتار کودکان غزه جنایتی سازماندهی شده است.
در بیست و هفتمین روز حملات صهیونیست ها، وزارت بهداشت غزه شمار قربانیان حملات اسرائیل را 1745 شهید و 9200 مجروح اعلام کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها