گزارش دوربین العالم از جنایات صهیونیستها در غزه

يکشنبه 12 مرداد 1393 - 15:45

جنگ غزه بیش از پیش ثابت کرد که صهیونیست‌ها به هیچکدام از قوانین بین المللی توجهی ندارند و مجامع و نهادهای بین المللی هم در حمایت از شهروندان فلسطینی ناتوانند .

خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از غزه گزارش داد، پس از منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه، رفح در جنوب باریکه غزه، خزاعه، بیت حانون و میانه از دیگر مناطقی است که صحنه حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها بوده است.
چهارهفته حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه هزاران شهید و مجروح برجا گذاشته است؛ طولانی شدن این حملات نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین است، مبارزانی که با ادامه عملیات منحصر به فرد خود در جنگ تونل‌ها و شلیک موشک به عمق اراضی اشغالی به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه می دهد.
کشتار وحشیانه فلسطینی ها به دست نظامیان صهیونیست و قتل عام گروهی آنان، نشان دهنده نبود کرامت انسانی در وجود مقامات صهیونیست است؛ آنها هیچ ممنوعیت، محدودیت و خط قرمزی را نمی شناسند، و خون افراد بیگناه را در همه شهرها و روستاها بر زمین می ریزند و به قوانین و مقررات بین المللی هیچ توجهی نمی کنند.
گویا باریکه غزه به میدانی برای آزمایش جدیدترین ساخته های صنایع نظامی رژیم صهیونیستی بدل شده است.
جنگ فعلی بیش از هر زمان دیگری نشان می دهد که سران رژیم صهیونیستی به هیچ یک از مقررات و قوانین بین المللی توجهی ندارند و مجامع و نهادهای بین المللی هم در حمایت از غیرنظامیان فلسطینی عاجز هستند.

پربیننده ترین خبرها