اعتراف تلویحی نتانیاهو به شکست عملیات نظامی در غزه

اعتراف تلویحی نتانیاهو به شکست عملیات نظامی در غزه
سه شنبه 14 مرداد 1393 - 19:56

نخست وزیر رژیم اشغالگر اعتراف کرد که جنگ غزه نتوانست سامانه راهبردی جنبش حماس را نابود کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه تاکید کرد که حمله به غزه در تخریب کامل سامانه راهبردی جنبش حماس ناموفق بوده است.

وی در بیانیه صادره به دفتر ارتش و سازمان امنیت رژیم صهیونیستی، پایان عملیات تخریب تونل ها مرزی در غزه را تبریک گفت و افزود:عملیات نظامی ضربه ای سخت به سامانه راهبردی حماس وارد کرد، سامانه ای که حماس سالها برای تشکیل آن زحمت کشیده بود و همانطور که در ابتدای عملیات نظامی گفتم تضمین صد در صدی برای موفقیت عملیات وجود نداشت اما ما تمام تلاش خود را برای وارد کردن بیشترین ضرر به تونل ها بکارگرفتیم.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با آغاز آتش بس موقت، پایان عملیات نظامی و عقب نشینی نظامیانش از نوارغزه را اعلام کرد.

در حملات بیست و هشت روزه رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 1900 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 9 هزار نفر نیز زخمی شدند. بیشتر قربانیان این حملات غیر نظامی، زن و کودک بودند.

از سوی دیگر در حالی که رژیم صهیونیستی تعداد قربانیان نظامی خود را 67 نفر اعلام کرده است، مقاومت این تعداد را در حدود 150 نفر اعلام کرده است. مقاومت فلسطین علاوه بر وارد کردن ضربات سنگین به ارتش رژیم صهیونیستی، اهداف مختلفی را در سرزمین های اشغالی با موشک هدف گرفت و کل این راضی را در ترس و وحشت فرو برد.

 

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها