زیباترین منطقه غزه، ویرانه شده است

زیباترین منطقه غزه، ویرانه شده است
چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 21:27

العالم - "کمال النجار" شهردار منطقه خزاعه در جنوب باریکه غزه اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به خزاعه بیانگر ماهیت درنده خویی و ویرانگری این رژِیم است.

النجار امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: ساکنین خزاعه قهرمانانه مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده اند و همپنان آماده فداکاری هستند.
وی افزود: فلسطینی های غزه با وجود همه جنایات دشمن صهیونیستی استوار ایستاده اند و جنایات دشمن روحیه آنها را تضعیف نکرده است.
شهردار خزاعه اظهار داشت: خزاعه زیباترین منطقه در باریکه غزه بود، ولی هم اکنون به ویرانه تبدیل شده است و فاقد آب و برق است. 

النجار با اشاره به این که هشتاد درصد منطقه خزاعه تخریب شده است، گفت: همه چیز این منطقه از جمله خانه ها، زیرساخت ها، مساجد، راه ها و خیابان ها نیاز به بازسازی دارد و هم اکنون هیچ فردی نمی تواند در منطقه خزاعه سکونت کند زیرا این منطقه فاقد امکانات و خدمات لازم است و باید بازسازی شود. 

وی همچنین از شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از ساکنین خزاعه در اثر حملات وحشیانه خزاعه خبر داد و افزود: تعداد شهدای خزاعه تاکنون به 70 شهید رسیده و صدها نفر نیز زخمی شده اند و تعداد زیادی شهید نیز هنوز زیر آوارها هستند. 


tt-6-11:47


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها