قتل عام کامل 60 خانواده در غزه + فیلم

چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 12:17

خبرنگار العالم در غزه، روایت دردناک بازمانده هایی از 60 خانواده ساکن در غزه را بیان می کند که تمام اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند.

"اسراء البحیصی" روز چهارشنبه از غزه گزارش داد، در یک روز در حمله رژیم صهیونیستی به جبالیا، از كل خانواده "ابونجم" تنها مادربزرگ و یک نوه نجات يافتند.

"اسرا بحیصی" خبرنگار العالم در غزه به محل سکونت آنها رفته و جوياي حال آنهایی شده كه از حملات وحشيانه رژیم صهیونیستی جان سالم به در برده اند و حادثه دردناکی را به خاطر دارند.

کل اعضاي خانواده در زير آوار مدفون شدند؛ خاطرات گذشته و روياهاي آينده آنها با خون 7 نفر از اعضاي خانواده ابو نجم رنگين شد. همه آنها جز زن خانه در یک حمله هوایی شهيد شدند و تنها بازمانده از این خانواده اكنون روی تختی در بيمارستان شفاء دراز كشيده است.

در يكي از سحرگاه های ماه گذشته، ساكنان جباليا با حملات رژیم صهیونیستی چشم از خواب گشودند؛ جنایتی رخ داد كه در آن همه اعضاي يك خانواده جان باختند و فقط 2 زن از اعضاي یک خانواده باقي مانده اند كه يكي در آوارهای خانه به  دنبال دفتر خاطراتش است و ديگري همراه مادرش در بيمارستان به سر می برد.

حنان و منال دو کودک فلسطینی هستند که در يك لحظه خود را بدون پدر و برادر يافتند و اكنون اميدي براي آنها جز بهبودي مادرشان نیست که به همراه نوه اش محمد از حمله هوایی جان سالم به در برده، نمانده است.

در حملات وحشیانه رژيم صهيونيستي به غزه شصت خانواده به طور كامل قتل عام شدند. اما خداوند بعضي از آنها را نجات داد تا جنايت جنايتكاران را در اذهان خود نگه دارند و به نسل هاي ديگر منتقل كنند تا خون شهيدان پايمال نشود.

پربیننده ترین خبرها