تجارب مبارزاتی فلسطینی ها برای ساکنان شهر آمریکایی

تجارب مبارزاتی فلسطینی ها برای ساکنان شهر آمریکایی
جمعه 24 مرداد 1393 - 14:59

العالم - شماری از جوانان فلسطینی نوارغزه و کرانه باختری از طریق توییتر، با اهالی شهر آمریکایی فرگوسن اعلام همبستگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، جوانان فلسطینی اعلام کردند که نیروهای امنیتی آمریکا درست همان روش های تهاجمی ارتش رژیم صهیونیستی علیه آنان را در خاک فلسطین پیاده می کنند.

گفتنی است که ساکنان شهر فرگوسن در ایالت میسوری چند روز است که در اعتراض به کشته شدن یک نوجوان سیاهپوست از سوی پلیس آمریکا در این شهر دست به تظاهرات زده اند.

"رجائی ابوخلیل" یکی از پزشکان نوارغزه در صفحه شخصی خود در توییتر در این زمینه نوشت: اهالی عزیز فرگوسن، گازهای اشک آوری که هم اکنون به شما شلیک می شود پیش ازاین، رژیم اسرائیل به ما شلیک کرده، پس قوی باشید.

وی به تظاهرات کنندگان آمریکایی توصیه کرده که به نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا نزدیک شوند زیرا هراندازه فاصله بین آنها کمتر باشد، آنها کمتر می توانند از این گازها استفاده کنند.

"مریم البرغوثی" یکی از دانشجویان فلسطینی نیز به تظاهرات کنندگان آمریکایی گفته است: یادتان باشد زمانی که گاز اشک آور به شما شلیک کردند دستان و صورت خود را نشویید و به جای آن از شیر یا نوشیدنی گاز دار استفاده کنید.

وی افزود: واقعاعجیب است که من تجارب شخصی خود در زندگی با رژیم صهیونیستی را در اختیار ساکنان شهر فرگوسن قرار می دهم.

پربیننده ترین خبرها