عملیات گسترده ارتش عراق در شمال بابل

عملیات گسترده ارتش عراق در شمال بابل
يکشنبه 26 مرداد 1393 - 08:52

سخنگوی دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور به زودی وارد منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل خواهند شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "قاسم عطا" پس از بازدید از مناطق شمالی استان بابل در مرکز عراق اظهار داشت: نیروهای ارتش همچنان تلاش می کنند خود را به منطقه جرف الصخر برسانند سپس به سوی منطقه العویسات ، عامریه فلوجه  و فلوجه حرکت کنند.
قاسم عطا به شبکه عراقی "سومریه نیوز" گفت: نیروهای ارتش در مسیر اصلی ِ منتهی به منطقه جرف الصخر مستقر شده‌اند و در حال اجرای عملیاتی برای تضعیف دشمن هستند و به زودی وارد این منطقه خواهند شد؛ آنها سپس با حرکت به سوی شمال تلاش خواهند کرد که وارد فلوجه شوند .
از سوی دیگر "عبدالحسین البیضانی" فرمانده عملیات بابل اعلام کرد : نیروهای دشمن در شمال منطقه جرف الصخر تحت محاصره هستند و همچنان ضربات سنگینی از ارتش دریافت می کند.
"قاسم رحیم" رئیس شورای شهر المسیب هم اعلام کرد : مناطق البهبان و المیادین از نیروهای گروه تروریستی داعش پاکسازی شده است و نیروهای ارتش خود را برای اجرای عملیاتی نظامی با هدف پاکسازی کل منطقه جرف الصخر آماده می کنند. 
عملیات ارتش عراق در مناطق شمالی استان بابل که به مخفیگاه های داعش تبدیل شده است، همچنان ادامه دارد و ارتش همزمان در حال عملیات در استان های الانبار ، نینوا ، صلاح الدین ، کرکوک و دیاله است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها