هلاکت سرکردگان داعش در دیالی و موصل

هلاکت سرکردگان داعش در دیالی و موصل
يکشنبه 2 شهريور 1393 - 11:27

در تازه‌ترین عملیات ارتش عراق علیه مواضع داعش، شمار زیادی از تروریست‌ها از جمله چند تن از سرکردگان آنان به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه کُرد ضمن ادامه عملیات مشترک خود علیه گروه تروریستی داعش در استان دیالی پیشروی های میدانی قابل توجهی به دست آوردند و شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

پلیس عراق اعلام کرد، در این پیشروی ها تعدادی از تروریست ها و سرکردگان آنها به هلاکت رسیدند. "مصعب السنجری" مسئول نظامی گروهک داعش و معاونش خالد الدلیمی از جمله این افراد هستند.

جمیل الشمری فرمانده پلیس استان دیالی عراق گفت: این دو در بسیاری از اقدامات تروریستی شرکت داشته اند و نیروهای عراقی بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق، به عملیات گسترده در منطقه حمرین در شمال شرق بعقوبه دست زدند.

نیروهای عراقی همچنین صهیب التونسی سرکرده داعش را در منطقه البعاج در شمال شهر موصل به هلاکت رساندند و 11 تن از نیروهای داعش از جمله ابوثابت الجمیلی سرکرده آنان در شهرستان الکرمه در درگیری های مسلحانه با گروه "جیش المجاهدین" در الانبار از پای در آمدند.

در دیالی هم نیروهای پیشمرگه کرد 4 روستا را در شرق منطقه جلولاء را پاکسازی کردند و کنترل یک جاده استراتژیک را در شمال شهر بعقوبه را به دست گرفتند.

نیروهای پیشمرگه نیز 12 تروریست داعش را مجروح کرده یا به هلاکت رساندند و 4 خودروی نظامی حامل اسلحه و مهمات آنها را منهدم کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها