نگذارید عاملان کشتار اسپایکر فرار کنند!

نگذارید عاملان کشتار اسپایکر فرار کنند!
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 18:20

العالم - یک نماينده فراكسيون فضليت در پارلمان عراق، درباره فرار عاملان كشتار دانشجويان پايگاه نظامي اسپايكر به يمن هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "عبدالحسين الموسوي" در بيانيه ای، از مسئولان هواپيمايي كشوري عراق خواست تا جلوي فرار اين عناصر تروريست از فرودگاه هاي تحت كنترل را خود بگيرند.

وي تصريح كرد: تلاش هايي براي فراري دادن جنايتكاران اسپايكر پس از شناسايي هويت آنها و تصاويرشان به خارج از تكريت و از آنجا به يمن صورت گرفته است، از این رو از مسئولان هواپيمايي مي خواهيم كه جلوي فرار آنها را از طريق فرودگاههاي تحت كنترل بگيرند.

به نوشته "سومریه نیوز"، الموسوي در ادامه خواستار مكاتبه با پليس بين الملل (اينترپل) براي تحويل آن دسته از جنايتكاراني شده كه توانسته اند از عراق فرار كنند.

"رائد ابراهيم الجبوري" استاندار صلاح الدين، روز يكشنبه از بازداشت شماري از عاملان جنايت اسپايكر خبر داد و تاكيد كرد که اين جنايتكاران در همان محلی كه دانشجويان را به قتل رساندند، اعدام خواهند شد.

در جنایت دلخراش پایگاه اسپایکر که چندی پیش در نزدیکی شهر تکریت صورت گرفت، 1700 دانشجوی نظامی عراقی به طور دستجمعی توسط عناصر گروهک تروریستی داعش اعدام شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها