"احرار الشام"، سرکردگان جدید خود را منصوب کرد

چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 22:34

گروهک تروریستی موسوم به "جنبش احرار الشام الاسلامیه" با صدور بیانیه‌ای از تعیین سرکردگان جدیدش پس از به هلاکت رسیدن عمده فرماندهان نظامی و سیاسی این گروه در حمله روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون روسیا الیوم، انفجار روز گذشته در محل اجتماع سرکردگان گروه تروریستی احرار الشام در حومه ادلب به هلاکت 47 نفر از سرکردگان این گروهک تروریستی انجامید. 

این بیانیه افزود: ابا جابر"امیر و فرمانده کل جنبش" و "ابا صالح طحان" فرمانده کل نظامی این تشکیلات شده است.

از مهمترین افرادی که در حمله شب گذشته به هلاکت رسیدن حسان عبود معروف به ابی عبدالله الحموی سرکرده کل، ابی طلحه فرمانده نظامی و ابی عبدالملک مفتی جنبش بودند.

حدود 50 نفر از سرکردگان جنبش در یکی از منازل شهر حمدان در حومه ادلب تشکیل جلسه داده بودند که در انفجار مواد منفجره کار گذاشته شده در تونل منتهی به محل نشست به هلاکت رسیدند.  

احرار الشام از بارزترین بخش های ائتلاف "جبهه اسلامی" است که از کمک مالی خارجی زیادی از سوی کشورهای حوزه خلیج فارس برخوردار بوده و علیه نظام سوریه و داعش می جنگد.

در انفجار شب گذشته در خانه ای که محل تجمع گروه تروریستی احرار الشام بود، 28 تن از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها