قدرداني گروه‌های تروريستی از رژيم صهيونيستي

قدرداني گروه‌های تروريستی از رژيم صهيونيستي
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:39

گروه های تروریستی در سوريه از اقدام رژيم صهيونيستي در هدف قرار دادن جنگده سوري قدرداني كردند و خواستار افزايش حمايت هاي اين رژيم شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، در پي اقدام رژيم صهيونيستي در هدف قرار دادن يك فروند جنگنده سوريه و سرنگون كردن آن در حريم هوايي سوريه و نزديك نقطه تماس مرزی اراضی اشغالی، گروه هاي تروريستي سوريه از اين رژيم قدرداني كردند.

این جنگنده سوری در حال انجام عملیات علیه تروریستها نزدیک مناطق مرزی بود.
روزنامه صهيونيستي "معاريو در اين خصوص اعلام كرد: يكي از مسوولان مخالفان سوريه از اسرایيل به علت سرنگون كردن هواپيماي سوري قدرداني کرد."
معاریو نوشت: "این مسوول مخالفان سوری اعلام كرد که اقدام اسرایيل كمك به مخالفان در ساخت آينده اي جديد بين اسرایيل و سوريه به شمار مي رود."
اين روزنامه افزود: "این مخالف سوری ابراز اميدواري کرد كه اين اقدام اسرایيل آغازي جديد در قبال سوريه باشد. ما از اسرایيل به علت اين اقدام قدرداني مي كنيم و اميدواريم كه آغازي براي واقعيت جديد در حريم هوايي،  به ويژه در منطقه جولان و خالي شدن آن از هواپيماهاي سوري باشد."

كمال اللبواني يكي از سركرده هاي گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوريه در سفر به فلسطين اشغالي و مشاركت در كنفرانس سالانه هرتزليا خواستار حمايت هاي بيشتر نظامي و لجستيكي رژيم صهيونيستي از عناصر مسلح شده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها