مسوول امریکایی:الفضلی در حمله هوایی امریکا به قتل رسید

مسوول امریکایی:الفضلی در حمله هوایی امریکا به قتل رسید
چهارشنبه 2 مهر 1393 - 22:04

العالم - یک مقام مسوول امریکایی گفت که محسن الفضلی یکی از سرکرد گان تشکیلات تروریستی القاعده با حمله هوایی امریکایی ها در سوریه به قتل رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک مسوول آمریکایی که نامش فاش نشده در گفتگو با خبرگزاری رویترز امروز چهارشنبه تاکید کرد که حملات هوایی امریکا در سوریه منجر به قتل محسن الفضلی، سرکرده گروهی از افراط گرایان القاعده شد.

پایگاه اینترنتی "سایت" که فعالیت پایگاه های گروههای تروریستی را در اینترنت پیگیری می کند، عکسی از الفضلی را منتشر کرد و نوشت که عناصر جهادی متعددی در صفحات خود در شبکه اجتماعی تویتر، گزارش های تایید نشده ای از هلاکت الفضلی بر اثر حملات هوایی امریکا در سوریه نقل کردند.

این پایگاه اینترنتی افزود: برخی اظهارات تایید نشده از کشته شدن فرد دیگری به نام ابویوسف الترکی خبر می دهند که گفته می شود فرمانده و مربی تک تیراندازهای جبهه النصره وابسته به گروه القاعده است.

در کنار این گزارشها، عکسی نیز از جسد وی منتشر شده است. خبرگزاری رویترز نتوانست صحت محتوای این عکس را از یک منبع مستقلی مورد تایید قرار دهد.

برخی مسوولان امریکایی نیز پیشتر اظهار کردند که گروهک مرتبط با القاعده تهدیدی مستقیم برای غرب به شمار می آید و در شرف اجرای یک نقشه علیه پایگاه ها و مراکز امریکایی و یا اروپایی بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها