پیشرفت های حماس صهیونیست ها را غافلگیر کرد

پیشرفت های حماس صهیونیست ها را غافلگیر کرد
جمعه 4 مهر 1393 - 07:53

العالم - کارشناسان یگان اطلاعات سری رژیم صهیونیستی "504" اذعان کردند که پیشرفت توان مبارزاتی حماس طی سال های گذشته آن ها را غافلگیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم روزنامه صهیونیستی یدیعوت آهارونوت نوشت ، یگان "504" یکی از یگان های سری و محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی است که ماموریت آن شناسایی و استخدام جاسوسان در دیگر کشورها و تحقیق و بازجویی از اسرا در وضعیت های جنگی و غیر جنگی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین روزنامه مذکور با انتشار گزارشی از مصاحبه های افسران و کارشناسان این یگان عنوان کرده که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه شماری از فلسطینیان را به اسارت گرفته است. این یگان همچنین مدعی بازداشت دو مبارز قسام در داخل یکی از تونل های خان یونس شده است.

این روزنامه به نقل از یک بازپرس بارز یگان "504" تصریح کرد: همه ما غافلگیر شدیم، شاید به سختی بتوان باور کرد که مبارزان حماس تا به این حد پیشرفت کرده باشند. آن ها آموزش های اساسی دیده و اکثرا تحصیلات عالیه دارند و ساعت ها ورزش می کنند و آموزش می بینند تا بتوانند به عضویت نیروهای کماندو و نخبه حماس درآیند.

وی در ادامه می افزاید: مبارزان حماس علاوه بر اینکه نسبت به اوضاع جاری در باریکه غزه اطلاع کامل دارند، از اخبار و رخدادهای دیگر نقاط جهان نیز آگاهی کامل دارند و به شیوه ای کاملا ایدئولوژیک و پیچیده سخن می گویند.

این مسئول صهیونیستی تاکید کرد که مبارزان حماس نسبت به جنگ های گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته اند و می توان گفت که آموزش های کامل و بی نقصی دیده اند و کاملا آماده هر نوع جنگی هستند و به بهترین شیوه ممکن از جنگ های سابق تجربه کسب کرده و توان مبارزاتی خود را تقویت کرده اند.

بازپرس بارز یگان "504" ارتش رژیم صهیونیستی چنین ادامه می دهد: آن ها مبارزانی بی نظیر هستند و از توان مبارزاتی و قدرت تحمل بسیار بالایی برخوردارند.

وی افزود: این دو مبارز قسام 2 هفته کامل در داخل تونل مانده بودند و تنها آب و خرما می خوردند و می توانستند بیش از یک ماه و نیم نیز در تونل ها بمانند، زیرا آن ها آموزش های لازم را برای بالابردن قدرت تحمل و انتظار خود دیده اند برای اینکه بتوانند تا زمان عبور تمامی نیروهای ما از روی خطوط تونل ها منتظر بمانند سپس از پشت به آن ها حمله کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها