حمله به جنگنده سوری و پیروزی تراشی برای اسرائیل

حمله به جنگنده سوری و پیروزی تراشی برای اسرائیل
سه شنبه 8 مهر 1393 - 22:50

العالم - یکی از مسئولان جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هدف رژیم صهیونیستی از حمله موشکی به جنگنده سوری و هدف قرار دادن آن را، تلاش برای پیروزی سازی، به منظور پاک کردن لکۀ ننگِ شکست در غزه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رامز مصطفی، از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل – درباره گزارش شبکه 2 رژیم صهیونیستی، که هدف از حمله به جنگنده سوری و منفجر کردن آن را، دفاع از امنیت اسرائیل اعلام کرده بود، گفت: این جنگنده، در حال مبارزه با عناصر تروریست جبهه النصره در نزدیکی بلندی های اشغالی جولان بود که به ضرب موشک اسرائیلی هدف قرار گرفت.

وی که در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه خبری العالم سخن می گفت، افزود: اسرائیل، با پشتیبانی عملی از گروه های تروریست، نظیر جبهه النصره، آن ها را برای اشغال بخش های گسترده ای از مناطق اشغالی جولان کمک کرد. به این ترتیب، هدف قرار دادن جنگنده سوری، در واقع به مثابه پشتیبانی مستقیم از این گروه های تروریست است.

مصطفی در ادامه گفت: حمله به جنگنده سوری، ثابت کرد که رژیم صهیونیستی تصمیم راهبردی خود را برای پشتیبانی از گروه های مسلح در سوریه اتخاذ کرده است.

این مسئول جبهه خلق در ادامه خاطر نشان کرد: شکست رژیم صهیونیستی در تجاوز 51 روزه به غزه، این رژیم را به ساختن یک پیروزی خیالی نیازمند ساخت تا بتواند با تکیه بر آن ادعا کند که همچنان از قدرت بازدارندگی و مقابله برخوردار است.

وی افزود: حمله به جنگندۀ سوری، با هدف ترمیم ِ روحیه آسیب دیدۀ ارتش و جامعه اسرائیلی صورت گرفت.

رامز مصطفی سپس خاطر نشان کرد: این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی آشکارا به حمایت از گروه های مسلح تروریست می پردازد.

 

پربیننده ترین خبرها