پوشیدن لباس سیاه در روز سیاه انتخابات بحرین؛

ابتکار جالب بحرینیها در اعتراض به انتخابات آل خلیفه

ابتکار جالب بحرینیها در اعتراض به انتخابات آل خلیفه
يکشنبه 20 مهر 1393 - 14:28

جریان الوفاء بحرین، روز برگزاری انتخابات صوری در این کشور را روزی سیاه خواند و از مردم خواست در این روز به نشانه اعتراض، لباس سیاه بر تن کنند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جریان الوفاء با صدور بیانیه ای از مردم خواست به عنوان یک اقدام اعتراض آمیز لباس سیاه به تن کنند.
این جریان افزود: خواهان تحریم فعلی و گسترده همه مراحل انتخابات صوری مجلس و شهرداری ها و افزایش فعالیت های سیاسی، میدانی و رسانه ای با شعار روز سیاه هستیم و از مردم می خواهیم در اعتراض به برگزاری انتخابات صوری، لباس سیاه بر تن کنند و این اقدام یکی از مراحل اعتراض "الوفاء" در روزهای آتی خواهد بود.
بنابر این گزارش، گروه‌ها و جنبش‌های انقلابی بحرین با انتشار بیانیه‌ای، انتخابات آتی پارلمانی و شهرداری‌های این کشور را تحریم کرده و از هواداران خود خواستند از شرکت در انتخابات خودداری کنند.
انتخابات پارلمانی بحرین روز 22 نوامبر (اول آذرماه) 2014 برگزار خواهد شد.احزاب و جمعیت های سیاسی مخالف بحرینی تاکید کرده اند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون انتخابات و شیوه برگزاری آن اصلاحات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می شوند، نماینده واقعی مردم باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها