"مبلغ" سعودی: از تصاویر قربانیان صنعا لذت ببرید !

يکشنبه 20 مهر 1393 - 15:00

یک "مبلغ" سرشناس سعودی از حمله تروریستی اخیر القاعده به تجمع طرفداران جنبش انصارالله در میدان تحریر صنعا حمایت کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری"خبر للأنباء" یمن، خالد الغامدی در صفحه تویتر خود با انتشار تصاویری از قربانیان انفجار تروریستی پنج شنبه گذشته در میدان تحریر صنعا، مطالبی را در حمایت از فعالیت های گروهک تروریستی القاعده در یمن منتشر کرد.
غامدی در توضیح تصاویر مزبور نوشت: "از مشاهده تصاویر لذت ببرید."
حمایت خالد الغامدی، مبلغ سرشناس سعودی، از عملیات تروریستی مزبور که 50 کشته و 140 مجروح بر جای گذاشت، سوال هایی را در خصوص موضع واقعی عربستان در باره گروهک های تروریستی به دنبال داشته است.

در این حمله تروریستی چند کودک نیز کشته شدند.
حمایت این مبلغ سعودی از اقدام تروریستی القاعده یمن، همزمان با محلق شدن عربستان به ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش صورت گرفته است.
این مبلغ تندروی سعودی با انتشار فیلمی از این حمله تروریستی به هوادارانش نوشت: از مشاهده این تصاویر که قلب را آرام و تشنه را سیراب می کند، لذت ببرید، و حملات بعدی قوی تر و شدیدتر خواهد بود."
وی همچنین نوشت:" خون خون . . انهدام انهدام "
یاسر العواضي، فعال سیاسی یمنی و عضو دبیر خانه حزب کنگره مردمی این کشور در واکنش به مطالب الغامدی، مبلغ سرشناس سعودی، نوشت: بنگرید ای یمنی ها که چگونه کینه طایفه ای، فرد را مریض، روانی و دچار اختلال فکری می کند.
عواضی خاطر نشان کرد: این مبلغ سعودی که به عنوان تهیه کننده و مجری در شبکه "وصال" نیز فعالیت می کند پیشتر نیز القاعده را به حمله به مجتمع وزارت دفاع یمن و بیمارستان العرضی صنعا تحریک کرده بود.
بر پایه این گزارش ابراز شادمانی این به اصطلاح مبلغ سعودی از انفجار صنعا، موجی از خشم کاربران پایگاه های اجتماعی را به دنبال داشته و تردیدهایی را درباره موضع واقعی ریاض در قبال گروهک های تروریستی به دنبال داشته است.
برخی فعالان یمنی حمایت الغامدی از حمله تروریستی مزبور را باعث تحریک افکار عمومی یمن ضد رژیم آل سعود دانستند.
شماری از روزنامه نگاران یمنی نیز سکوت مقامات رسمی عربستان در قبال تحریک های مکرر این مبلغ سعودی در خصوص حملات تروریستی القاعده در یمن را محکوم کردند.
سام الغباری، تحلیلگر سیاسی یمن، در خصوص اظهارات الغامدی گفت: او قاتل است و باید در عربستان دستگیر شود.
واکنش ها به مطالب این مبلغ تندروی سعودی به فعالان یمنی محدود نشد و برخی از کاربران عربستانی در شبکه های اجتماعی الغامدی را به خاطر مطالب مزبور به شدت مورد انتقاد قرار دادند.
یک کاربر عربستانی تأکید کرد: خفاش های سرای تاریکی از خون مسلمانان و بشریت تغذیه می کنند و آیینی جز خونریزی ندارند. فقط شیطان و شیطان پرستان از این جنایت ضد بشری شادمان می شوند.
کاربر دیگری نوشت: دین از آن ها بیزار است، زیرا دین به صلح دعوت می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها