کنترل ارتش سوریه بر مناطقی از غوطه شرقی + فیلم

چهارشنبه 7 آبان 1393 - 13:48

دمشق (العالم)- ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریستها، بر منطقه «حوش الفاره» و برخی دیگر از مناطق غوطه شرقی تسلط یافت و منطقه «میدعا» در حومه دمشق را محاصره کرد.

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، یگان های ارتش سوریه شرق منطقه حموریه و مزارع  روستای « بالا» در غوطه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 30 نفر از تروریست های گروه موسوم به «جبهه النصره» به هلاکت رسیدند.
در همین حال، نیروهای ارتش سوریه منطقه دیگری را از دست  گروه موسوم به «جیش الاسلام» در غوطه شرقی به طرف جاده «دوما» آزاد کردند.
علاوه بر منطقه حوش الفاره در غرب منطقه میدعا، ارتش توانست بر شرق منطقه الصوان و الکردی نیز تسلط یابد.
یکی از افسران ارتش سوریه در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش، منطقه حوش الفاره را آزاد کردند و ده ها تن از عناصر مسلح را به هلاکت رساندند و شمار دیگری را نیز دستگیر کردند.
یکی دیگر از افسران ارتش سوریه در این خصوص اظهار داشت: در پیشروی به طرف منطقه دوما پیشرفت چشمگیری به دست آمد، به گونه ای که اکنون این شهر تقریبا در محاصره ارتش قرار دارد.
به گزارش العالم، یگان های توپخانه ارتش سوریه مواضع عناصر مسلح را در شرق منطقه حموریه و غوطه هدف قرار دادند که در نتیجه آن 30 نفر از تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها