زن بحرینی و شیرخواره‌اش در زندان؛ ننگی برای آل خلیفه

زن بحرینی و شیرخواره‌اش در زندان؛ ننگی برای آل خلیفه
چهارشنبه 21 آبان 1393 - 17:49

العالم - رییس مرکز حقوق بشر بحرین ادامه حضور "زهرا الشیخ" و "الخدیج" فرزند شیرخواره‌اش در زندان آل خلیفه را لکه ننگ دیگری بر دامن این رژیم دانست و تلاش گسترده برای آزادی آنان را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "نبیل رجب"،  بی توجهی سازمان های مدافع حقوق زنان و کودکان درخصوص ادامه زندان این زن مبارز بحرینی و نوزادش را مورد انتقاد قرار داد.  

وی روز چهارشنبه  در گفت وگو با خبرگزاری "البحرین الیوم"، با اشاره به آن که بسیاری از سازمان های بین المللی، بحرین را دارای بالاترین درصد بازداشت کودکان و شکنجه می دانند، افزود: رژیم آل خلیفه در ظاهر از کشورهای امضا کننده کنوانسیون حقوق کودک و زن است اما نیروهای این رژیم زنان را به خاطر تظاهرات به زندان می اندازند و در کنار آنها کودکان را نیز بازداشت می کنند.  

رییس مرکز حقوق بشر بحرین با اشاره به تماس مرکز مزبور با کمیساریای عالی حقوق بشر درباره موضوع الشیخ و کودکان و زنان زندانی در بحرین، نسبت به شکنجه زهرا الشیخ و نفیسه العصفور که باعث ضربه روحی برای آنان شده است، ابراز تاسف کرد. 

رجب تاکید کرد: نباید فردی در بحرین به خاطر ابراز عقیده شکنجه، اخراج یا زندانی شود، اقدامی که برای رژیم آل خلیفه به روال معمول درآمده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها