مقدمات برگزاری همه‌پرسی ملی بحرین آماده است

مقدمات برگزاری همه‌پرسی ملی بحرین آماده است
دوشنبه 26 آبان 1393 - 22:15

العالم - شورای ملی و مستقل همه‌پرسی در بحرین از انجام اقدامات مقدماتی برای برگزاری این همه‌پرسی ملی در روزهای جمعه و شنبه آتی در این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هیات همه پرسی ملی بحرین تاکید کرد که در جمع آوری آرای شرکت کنندگان بحرینی، راهکارهای مختلف و متفاوتی در پیش خواهد گرفت؛ با توجه به اینکه این اقدامات، برای رعایت سلامت و امنیت شهروندان، باید با نرمش انجام شود.

بر اساس این گزارش، شبکه های ارتباط اجتماعی بحرینی، فیلم هایی از تلاش فعالان حقوق بشر در دعوت از مردم این کشور برای مشارکت گسترده در همه پرسی بحرین منتشر کرده اند.

راهپیمایی های مردمی بسیاری نیز در نقاط مختلف بحرین برگزار شده که تاکید آنها بر رای "آری" در این همه پرسی است و در این راستا فعالان حقوق بشر بحرینی نیز حمایت خود را از همه پرسی ملی در بحرین اعلام کرده اند.

همچنین گروه های انقلابی مخالف رژیم آل خلیفه نیز در راستای فراهم کردن مقدمات نافرمانی موسوم به «آزادی»، تجمعی را برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان بحرینی در این تجمع ها با محکومیت بازداشت زنان، خواستار آزادی فوری تمام بازداشت شدگان سیاسی در این کشور شدند.

ناظران پیش بینی می کنند که در پی تایید گسترده همه پرسی در سطح داخلی و بین المللی، استقبال مردم انقلابی بحرین از صندوقهای رای کم نظیر باشد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها