حماس: فلسطینی‌ها ساکت نمی‌نشینند

حماس: فلسطینی‌ها ساکت نمی‌نشینند
سه شنبه 27 آبان 1393 - 15:07

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس را "واکنشی طبیعی" به جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی به مقدسات مسلمانان در قدس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سامی ابوزهری" سخنگوی رسمی "حماس" گفت: عملیات قدس، واکنشی طبیعی به ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی است که آخرین مورد از آن، اعدام "یوسف الرمونی" از جوانان ساکن قدس بود. این عملیات همچنین واکنشی بدیهی به جنایت های صهیونیست نشینان در تجاوز و تعرض به مسجد الاقصی است.

وی افزود: این عملیات حامل این پیام است که مسجد الاقصی خط قرمز است و فلسطینی ها در قبل هتک حرمت مسجد الاقصی سکوت نخواهد کرد و گزینه های مختلفی در این زمینه دارد.

سخنگوی رسمی حماس، رژیم صهیونیستی را مسؤول تنش های قدس دانست و تاکید کرد: با توجه به ادامه جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی، طبیعی است که ملت فلسطین، برای حمایت از مقدسات خود در برابر این رژیم، دست به کار شود.

سامی ابوزهری تاکید کرد: هیچ راهی جز این، پیش روی ما نیست، باید با همین انقلابی که اکنون در قدس درگیرفته است، از ملت خود دفاع کنیم. مردم فلسطین هیچ راهی جز تکیه بر توانمندی های خود برای دفاع از مقدسات ندارند.

دو فلسطینی، صبح امروز سه شنبه، در عملیاتی بزرگ در شهر قدس، دستکم پنج تن از صهیونیست ها را به هلاکت رسانده و شماری دیگر را زخمی کردند.

26
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها