گردان رسانه‌ای "المرصاد" با حامیان داعش مقابله می‌کند

گردان رسانه‌ای
چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:20

گروهی از جوانان عراقی از تاسیس گردان رسانه ای المرصاد برای مقابله با رسانه های مغرض و دشمن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردان رسانه ای المرصاد می گوید، رسانه های دشمن که در اختیار داعش و دیگر گروه های مخالف مردم عراق قرار دارند، در قالب های ماهواره ای، تلویزیونی، رادیویی و روزنامه مدیریت شده و علیه مردم عراق فعالیت دارند.

المرصاد بر از بین بردن سازمان های رسانه ای که تهدیدی برای امنیت اجتماعی و مذهبی عراق هستند، تاکید کرد.

گردان رسانه ای "المرصاد" در بیانیه ای که در "السومریه نیوز" منتشر شده است، هدف از تشکیل این گردان را اعلام وفاداری به خون شهدا، التیامی بر زخم های مجروحان، حمایت از انقلاب مردم عراق، و پاسخ به دعوت مراجع عالی برای مقابله با داعش و حامیان آنها دانست و افزود: ما ایمان داریم که مردم عراق حق برخورداری از زندگی آزادانه، عادلانه و شرافتمندانه دارند.

این گروه افزود: ما فرزندان عراق با توجه به حمله ای دیگر که خطرش از داعش کمتر نیست و این خطر رسانه های مغرض و دشمن تحت مدیریت گروه ها و افراد وابسته به  داعش و امثال این گروه هستند، گردان المرصاد را تشکیل دادیم که هدفش مقابله با برای طرح های از پیش تعیین شده رسانه های فاسدی است که در خدمت دشمنان عراق و دشمنان مردم این کشورهستند.

در این بیانیه آمده است، این گردان با تلاش های خودجوش جوانان مومن و وطن دوست تشکیل شده است، جوانانی که در برابر سرطان رسانه های کینه توز دشمن که در کشور ریشه دوانده و آن را هدف قرار داده است و روزانه در ذهن مردم سمی مهلک را تزریق می کند، احساس مسئولیت می کنیم.

گردان المرصاد تاکید کرد:ما از فعالتیهای میدانی مسلحانه مردم عراق علیه داعش حمایت می کنیم و ارزشمندترین دارایی خود را برای پاکسازی کشور از رسانه های فاسد تقدیم خواهیم کرد و همه رسانه ها باید در خدمت ثبات عراق باشند.

این گردان افزود: همه تلاش خود را برای از بین بردن خبرنگاران فاسد و مزدور و همه نهادهای رسانه ای که تهدیدی برای امنیت اجتماعی و دینی مردم عراق به شمار می روند، به کار خواهیم بست.

داعش از ابتدا و به ویژه پس از ناکامی های اخیر در برابر نظامیان ارتش عراق، جنگ تبلیغاتی را تشدید کرده است و تلاش دارد از طریق برخی رسانه ها، پیروزی های اخیر نظامیان عراقی را کم اهمیت جلوه دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها