چراغ سبز انگلیس برای تشدید سرکوب مردم بحرین

چراغ سبز انگلیس برای تشدید سرکوب مردم بحرین
دوشنبه 8 دی 1393 - 22:09

العالم - دبیر کل تجمع ملی دمکراتیک وحدت طلب بحرین اعلام کرد که رژیم آل خلیفه با چراغ سبز سران انگلیس سرکوب مخالفان را تشدید کرده است.

"فاضل عباس" دبیر کل تجمع ملی دمکراتیک وحدت طلب بحرین امروز (دوشنبه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم، گفت: گویا اظهارات غیرواقع بینانۀ سفیر انگلیس در منامه و بی تفاوتی غرب به اوضاع بحرین چراغ سبز را به رژیم آل خلیفه برای سرکوب شدیدتر مردم نشان داده است همچنین سران این رژیم با سوء استفاده از توجه غرب به مساله داعش فرصت را برای سرکوب مردم بحرین غنیمت شمرده اند.
عباس همچنین اظهار داشت: مخالفان رژیم آل خلیفه درپی درگیر شدن با این رژیم نیستند بلکه این خاندان آل خلیفه  است که با سوء استفاده از اوضاع داخلی و منطقه ای بیش از پیش مردم بحرین را سرکوب می کند.
وی افزود: رژیم آل خلیفه با هدف کنار گذاشتن رهبران انقلاب 14 فوریه 2011 درپی منحل کردن جمعیت های سیاسی بحرین است و شیخ "علی سلمان" دبیر کل جمعیت وفاق ملی، "خلیل مرزوق" و دیگر اعضای ارشد این جمعیت آماج حملات رژیم آل خلیفه هستند.
عباس تصریح کرد: شیخ سلمان همچنان پایبند به اهداف و آرمان های انقلاب است و هرگز از این اهداف و آرمان ها عقب نشینی نخواهد کرد و انتخاب مجدد وی به دبیر کلی جمعیت وفاق ملی ضربه ای سنگین به رژیم آل خلیفه وارد کرد.
FF-29-13:35

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها