زخمی شدن دوست خواننده فراری لبنانی

زخمی شدن دوست خواننده فراری لبنانی
جمعه 12 دی 1393 - 14:33

العالم - انفجار یک بمب دست ساز در اردوگاه آوارگان فلسطینی "عین الحلوه" در شرق صیدا باعث جراحت یک تبعه فلسطینی که دوست "فضل شاکر" خواننده سابق لبنانی و تروریست تکفیری تحت تعقیب نیروهای امنیتی لبنان است، شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که عناصر ناشناس بمبی دستی را به سوی « محمود ورد» تبعه فلسطینی معروف به «ابوعائشه» هنگام عبور از منطقه الجمیزه در اردوگاه عین الحلوه پرتاب کردند.

عین الحلوه یکی از 12 اردوگاه پناهجویان فلسطینی در لبنان و بزرگترین آنها است.این تبعه فلسطینی در اثر انفجار این بمب دستی از ناحیه 2 پا مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

نیروهای جنبش فتح که در منطقه حاضر بودند برای متفرق کردن مردم مبادرت به شلیک گسترده هوایی کردند.

شبکه لبنانی المنار اعلام کرد که ابوعائشه یکی از همراهان « فضل شمندر» معروف به « فضل شاکر» خواننده تروریست تکفیری فراری است که گفته می شود در اردوگاه عین الحلوه مخفی شده است.

فضل شاکر از نزدیکان شیخ فراری« احمد الاسیر» است و هردو به دلیل ارتکاب چندین عملیات و انفجار تروریستی تحت تعقیب نیروهای امنیتی لبنان قرار دارند.

مهمترین عملیات تروریستی شیخ فراری احمد الاسیر درماه ژوئن سال 2013 علیه نیروهای ارتش لبنان درمنطقه ای به نام «عبرا» در شهر صیدا انجام شد که به نام «معرکه عبرا» معروف است.

در معرکه عبرا 24 نیروی ارتش لبنان شهید و بیش ازیکصد تن زخمی شدند و همچنین 30 تروریست تکفیری از گروهک الاسیر به هلاکت رسیدند.

شیخ احمد الاسیر و فضل شاکر که نقش معاون او را دارد، بعداز این معرکه فرار کرده و مخفی شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها