مغرب ، عشرتکدۀ آل سعود عربستان

مغرب ، عشرتکدۀ آل سعود عربستان
دوشنبه 22 دی 1393 - 22:07

العالم- شاهزادگان سعودی کشور مغرب را به دلیل برخوردار بودن از آب وهوای دل انگیز مدیترانه ای به عشرتکده خود تبدیل کرد اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه اینترنتی خبری مغربی " هسپرس " ، فیلیپ سیو پزشک افراد سرشناس جهان بخشی از مشاهدات خود در کاخ یک شاهزاده سعودی به نام شیخ سالم در شهر دار البیضاء مغرب را این گونه بیان می کند: ده ها دختر مغربی شب ها را با شیخ سالم در کاخش در الدار البیضاء به سر می برند و انواع عیش و نوش در مجالس شبانه این شاهزاده سعودی فراهم است.

فیلیپ سیو روز یکشنبه در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی "کانال پلوس" فرانسه گفت : شیخ سالم کاخی مجلل درشهر الدار البیضاء مغرب دارد و من برای معاینه اش به آنجا رفتم و دیدم که 60 دختر مغربی نیمه لخت در کنارش هستند و به شکل تحریک آمیزی می رقصند.

سیو که به تازگی کتابی به نام " گفته های دیوانه وار " نوشته است، افزود: شیخ سالم مبتلا به انواع بیماری ها است. او به خاطر فاحشه های مغربی به دار البیضاء می رود.

سیو گفت : همراه شیخ سالم از من خواست که یکی از دختران را برای خود انتخاب کنم زیرا این شاهزادۀ میلیاردر عربستانی معتقد است که یکی از شرایط میزبانی هدیه دادن دختر به میهمان است.

این پزشک مشهور می افزاید: شاهزادگان سعودی که به مغرب می روند، هدفی جز عیش و نوش ندارند.

سیو اعلام کرد : تعداد زیادی قرص ویاگرا و سیالیس در کاخ این شاهزاده عربستانی وجود دارد.

سیو افزود : دهها دختر مغربی ساعت سه نیمه شب همگی با هم وارد کاخ شیخ سالم می شدند و با پخش موسیقی شرقی می رقصیدند و شیخ سالم نیز در برابر آنها می نشست و به نظاره می پرداخت.

سیو به مسخره کردن شیخ سالم پرداخت و گفت : شیخ سالم با قدی کوتاه و چهره ای شرور چشمانش در کاسه سرش می چرخید و دختران را برانداز می کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها