خبرهای ضد و نقیض درباره خلیفه داعش

خبرهای ضد و نقیض درباره خلیفه داعش
پنج‌شنبه 25 دی 1393 - 19:03

با گسترش عملیات ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی علیه عناصر داعش، این روزها خبرهای مختلفی درباره سرکرده این گروه تروریستی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه عراقی سومریه نیوز روز پنجشنبه به نقل از منبعی پزشکی در استان نینوا گزارش داد : اطلاعات واصله حاکی از مرگ ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در حمله ای هوایی به استان نینوا است .
این منبع که نام خود را فاش نکرد ، افزود : خبرها نشان می دهد که حمله هوایی دو روز پیش ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به منطقه السلامیه در جنوب شرق استان نینوا باعث جراحت شدید ابوبکر بغدادی و نهایتاً مرگ وی شده است .
منبع مذکور گفت : طبق اخبار رسیده ؛ ده ها داعشیِ کشته و زخمی از جمله بغدادی به بیمارستان دولتی موصل منتقل شده اند؛ ولی داعش خبر مرگ یا مجروحیت احتمالی سرکرده خود را تاکنون اعلام نکرده است . 
با این حال "یونس الجبوری" یکی از بزرگان عشایر استان نینوا اظهار داشت: بغدادی شدیداً زخمی شده است و به یکی از بیمارستان نینوا منتقل شد.

وی افزود: بغدادی از آنجا به یکی از بیمارستان های استان دیرالزور در شرق سوریه برده شد و اخبار مربوط به سرنوشت وی ضد و نقیض است .  
الجبوری گفت : داعش برای جلوگیری از انعکاس اخبار مربوط به این گروه تروریستی ارتباطات موبایلی و اینترنتی را قطع کرده است .
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها