هلاکت 5 داعشی سعودی در عراق و سوریه

هلاکت 5 داعشی سعودی در عراق و سوریه
سه شنبه 30 دی 1393 - 14:29

5 تبعه عربستانی عضو داعش، طی دو هفته اخیر در عراق و سوریه به سرنوشت شوم هم قطاران خود دچار شده و به هلاکت رسیدند.

به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "الحیات" چاپ لندن روز سه شنبه تأکید کرد: سه نفر از این 5 سعودی در عراق از پا درآمدند که یک نفر از آنان یک انتحاری بود و خود را با یک دستگاه خودرو در شهر سامرا منفجر کرد.
یک تروریست سعودی در جریان درگیری داعش با نیروهای حمایت از کُردها در منطقه عین العرب سوریه به هلاکت اما مکان و زمان هلاکت نفر پنجم اعلام نشده است. 

روزنامه الحیات اسامی این پنج تروریست سعودی را به این شرح اعلام کرد: "ابو تراب الجزراوی" با یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده، خود را در ورودی شهر سامرا از توابع استان صلاح الدین در شمال عراق منفجر کرد.
"مجاهد الکری" ملقب به "ابو جبر الجزراوی" خبرنگار این گروه تروریستی که متولد شهر "الدمام" در شرق عربستان است، در جریان بمباران مواضع داعش در منطقه الوس در الانبار عراق توسط ائتلاف بین المللی ضد داعش، کشته شد. 
"فهد رباح التمیمی" معروف به "حمزه الحائلی" در منطقه فرات از پا درآمد.   
"ترکی صالح العوده" در جریان جنگ با نیروهای حمایت از کُرد ها در عین العرب سوریه جان خود را از دست داد.  
داعش در این منطقه اتباع عربستانی را به عنوان فرماندهان نبرد قرار داده که صدها نفر در جریان آن به هلاکت رسیده اند. 
نفر پنجم گروه تروریستی داعش که مکان و زمان هلاکتش مشخص نیست "احمد السکیک المطیری" ملقب به "ابو عبد الرحمن النجدی" است که ابتدا به داعش در سوریه پیوست، پس از مدتی با اصرار خانواده اش به عربستان بازگشت اما طولی نکشید که برای پیوستن به داعش راهی عراق شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها