بررسی جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در ژنو

بررسی جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در ژنو
سه شنبه 30 دی 1393 - 22:05

العالم - رژیم صهیونیستی برای خدشه دار کردن حقایق، در جلسات تحقیقات کمیته حقیقت یابِ سازمان ملل در خصوص جنایت های جنگی این رژیم در حمله به غزه، که در ژنو برگزار می شود، شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم صهیونیستی، با وجود این که کمیته حقیقت یاب سازمان ملل را تحریم کرده است، به منظور تحریف واقعیت ها، نماینده هایی به این جلسات اعزام کرده بود.

"اور هیلر" خبرنگار نظامی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با تاکید بر این که کمیته "شاباس" وابسته به سازمان ملل، در این جلسات، شبهه های مربوط به ارتکاب جنایت های جنگی در عملیات حمله به غزه را بررسی می کند، خاطر نشان کرد: (اسرائیل) این کمیته را بی طرف نمی داند و آن را دشمن خود و طرفدار حماس می شمارد، اما با این حال، به صورت غیررسمی، اقدام به تشکیل سازمان بین المللی وکلای یهود کرد تا روایت مخصوص به خود را از وقایع غزه ارائه کند.

خبرنگار نظامی شبکه 10 رژیم صهیونیستی که یکی از گواهان صهیونیست بود و برای توجیه جنایت هایی که این رژیم در غزه مرتکب شد، تلاش کرد؛ در توجیه این اقدامِ خود گفت: "نیازی نیست، برحق باشی، کافی ست، باهوش باشی"! بر این اساس، اگر کمیته ای وابسته به سازمان ملل درباره وقایع غزه تشکیل شده است، بهتر است هنگام تحقیق، صدای جز صدای ما را نشنوند.

"صلاح صلاح" نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین، در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه خبری العالم، درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر جنایت های غزه که برخی از آن ها به صورت پخش مستقیم از رسانه های بین المللی پخش شد، گفت: این بار، همه جنایت های رژیم صهیونیستی رسوا شد و حجم مدارک و اسناد و تصاویر مستندی که از جنایت های رژیم صهیونیستی جمع آوری شده است، در حدی است که اگر قرار باشد به صورت زونکن هایی در اتاق تحقیقات سازمان ملل در اختیار کمیته حقیقت یاب قرار داده شود، در آن اتاق برای آن همه مدرک و زونکن، جای کافی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی، پاکدست بود، از کمیته حقیقت یاب ژنو نمی ترسید و آن را تحریم نمی کرد. این رژیم، پیش از این نیز کمیته گلدستون را تحریم کرده بود و این کمیته، جنایت های رژیم صهیونیستی را ثابت کرده بود. از آن پیش تر نیز دادگاه لاهه، رژیم صهیونسیتی را در ساخت دیوار حائل نژادپرستانه، مجرم شناخته بود.

صلاح تاکید کرد: به این ترتیب، تلاش های مضحک رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت هایی که در برابر چشم جهانیان مرتکب شده است، به هیچ وجه به ثمر نخواهد نشست.

26

 

پربیننده ترین خبرها