5جنایتکار داعشی که سر گروگانها را قطع می کنند!

5جنایتکار داعشی که سر گروگانها را قطع می کنند!
چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 21:59

العالم - سازمان اطلاعات انگلیس هنوز نتوانسته است به این مساله پی ببرد که نام واقعیِ فرد مسوول بریدن سرهای گروگان ها در گروه تروریستی داعش چیست، اما به نظر می رسد که افراد مسوول فیلمبرداری از فیلم های فجیع مربوط به بریدن سرها شناسایی شده اند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه نگار روزنامه انگلیسی "سندی تایمز" با انجام تحقیقاتی توانست هویت افراد گروه پنج نفره ای را که سرهای افراد را قطع می کند، فاش کند؛ کار این پنج نفر تهیه فیلم و کارگردانی فیلم هایی است که "جانی تروریست" سر گروگان های داعش را قطع می کند.

شهروند پرتغالی ریاست تیم پنج نفره جنایتکار داعش

ریاست این تیم را یک فرد پرتغالی الاصل به نام "نرو سرایوا" Nero Saraiva به عهده دارد که به لندن مهاجرت کرده و چند سال دراین شهر زندگی کرده و سپس در سال 2012 به سوریه رفته است تا درکنار تروریست ها بجنگد.

سرایوا به همراه 5 جوان دیگر در شرق لندن سکونت گزیده و به مدت طولانی دراین شهر زیر نظر سازمان اطلاعات انگلیس بوده اند که مدعی است این افراد نقشی مهم را در تهیه فیلم های قطع سر گروگان ها ایفا می کنند.

سرایوا چهار فرزند دارد که عکس های آنان را در توییتر گذاشته است و درحالیکه خود او سلاح و تفنگ کمری مشابه تفنگ "جان تروریست" در دست دارد.

این پنج نفر با مهاجرت به لندن به دین اسلام روی آوردند و درآنجا نیز به افراط گرایی گرایش یافتند. سال گذشته نام سرایوا در فهرست افرادی ذکر شد که درطراحی عملیات خرابکارانه در شرق آفریقا با همکاری گروه الشباب وابسته به القاعده مشارکت داشتند.

براساس تحقیق خبرنگار روزنامه انگلیسی "سندی تایمز"، ارتباط سرایوا با فیلمبرداری فیلم های وحشتناک بعد از مطلب وی در توییتر درماه ژوئیه اخیر – 39 روز قبل از اعدام جیمز فولی " گروگان آمریکایی قطعی شد.

سرایوا 28 ساله گفته است " پیامی به آمریکا، داعش فیلم جدیدی را فیلمبرداری خواهد کرد با تشکر از همه هنر پیشه ها ".

از باشگاه فوتبال در لیسبون پرتغال تا جنگ در سوریه

بر اساس تحقیق این روزنامه نگار انگلیسی، این تیم پنج نفره داعش از علاقمندان فوتبال هستند به طوری که برای یکی از آنان آینده درخشانی دراین زمینه پیش بینی می شد.

فابیو پوکاس (Fabio Pocas) که فقط 22 سال دارد ، در سال 2012 از لیسبون پرتغال به لندن رفت زیرا می خواست به یک بازیکن حرفه ای فوتبال تبدیل شود.

این روزنامه انگلیسی درادامه نوشت که وی در باشگاه قدیمی فوتبال پرتغال "اسپورتینگ لیسبون" پیشرفت کرده است و این، همان باشگاهی است که " کریستیانو رونالدو" بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال جاری در آن جا پیشرفت کرده است.

پوکاس بازی خود را با تیمی از علاقمندان فوتبال شروع کرد و از همانجا پیشرفت او شروع شد.

عبد الرحمن الأندلس

بوکاس به شدت دچار افراط گرایی شد و در یک چشم به هم زدن ازنظرها مخفی شد.

دومین باری که پوکاس دیده شد، از طریق تصاویر وی در شبکه های اجتماعی در سوریه بود در آن جا یک بازیکن فوتبال با استعداد در کنارش سلاح و پرچم های داعش دیده شد. وی اکنون معروف به "عبد الرحمن الأندلس" است. این جوان در صفحه فیس بوک خود نوشت " جنگ مقدس، تنها راه حل برای نجات انسانیت است".

سالسو رودريگز دا كاستا

جوان دیگری که دراین گروه است، یک بازیکن بااستعداد دیگر فوتبال بود.

روزنامه نگار انگلیسی درتحقیق خود درباره "سالسو رودریگز دا کاستا" نوشت که درمرحله ای مشخص، در تیم انگلیسی آرسنال از او تست گرفته شد اما مسوولان باشگاه ، این خبر را تکذیب کردند.

این جوان در ماه گذشته در یکی از فیلم های داعش که در سوریه فیلم برداری شده بود، درحالی ظاهر شد که کلاشینکوف در دستانش بود.

وی دراین نوار ویدیویی به شدت از غرب انتقاد کرد و معلمان مدارس را به عنوان تاجران مواد مخدر و افرادی که از کودکان بهره برداری جنسی می کنند، نام برد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها