بحرین درآستانه تشدید بحران

بحرین درآستانه تشدید بحران
شنبه 18 بهمن 1393 - 14:59

منامه (العالم)-یکی از رهبران جمعیت وفاق بحرین، تاکید کرد که ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت، سبب تشدید بحران امنیتی به ویژه در آستانه سالروز انقلاب این کشور خواهد شد.

"مجید میلاد" روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: جلسه اول دادگاه شیخ علی سلمان برگزار شد، و ما اکنون منتظر جلسه دوم هستیم که قرار است آخر فوریه برگزار شود.

این عضو برجسته جمعیت وفاق خاطرنشان کرد: وکلای شیخ سلمان همه اتهام های مطرح شده علیه او را رد کرده اند. این اتهام ها باطل است و ادله ای که وکلای مدافع در خصوص برائت و بی گناه بودن شیخ سلمان ارایه داده اند گواه بر این مساله است.

وی با رد هرگونه تماس اعضای جمعیت وفاق با رژیم حاکم بحرین برای آزادی شیخ سلمان، خاطرنشان کرد: هیچ گونه تماسی در این خصوص با رژیم حاکم وجود ندارد مساله انقلاب بحرین فراتر از اینهاست محور اصلی، تحقق خواسته های سیاسی مردم است و در صدر اولویت ها آزادی زندانیان سیاسی به ویژه چهره ها و شخصیت های اصلی از جلمه شیخ سلمان است.

مجید میلاد تاکید کرد که تماس ها در سطح گسترده با جمعیت ها و سازمان های حقوقی در عرصه بین الملل وجود دارد و این سازمان ها هر روز با صدور بیانیه ای بر ضرورت آزادی فوری و بی قید و شرط شیخ علی سلمان تاکید می کنند زیرا این سازمان ها می دانند که بازداشت وی از روی تعصب و در واقع به علت بیان دیدگاهش صورت گرفته است.
وی درباره موضع جامعه بین الملل درباره حوادث بحرین نیز گفت: متاسفانه، از زمان آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه سال 2014 جهان و جامعه جهانی هیچ توجهی به انقلاب بحرین نکرده است، به جز برخی کشورهای آزاد که به طور بسیار گسترده و وسیع خواهان اعمال فشار بر رژیم بحرین برای آزادی شیخ علی سلمان شده اند.

عضو برجسته جمعیت وفاق خاطرنشان کرد، ما در راه تحقق اهداف انقلاب بر آزادگان و کشورهای آزاد که حامی خواسته های مردم بحرین هستند، تکیه می کنیم.
tt-6-22:30

پربیننده ترین خبرها