تاکید بشار اسد برای ادامه مبارزه با تروریسم

تاکید بشار اسد برای ادامه مبارزه با تروریسم
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 22:59

العالم - رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد :دمشق به موازات گفت وگو و آشتی، برای مبارزه با تروریسم مصمم است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار اسد" روز دوشنبه در دیدار وزیر خارجه بلاروس و هیات همراه وی گفت : مبارزه با تروریسم که امروز گریبانگیر برخی کشورهاست مستلزم تلاش بین المللی و اراده واقعی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی کشورهای غربی با کشورهایی که در تصمیم گیری از خود استقلال دارند، مشکل دارند و تلاش می کنند تا از راههای مختلف به آنها فشار بیاورند ، همین باعث می شود این کشورها درکنار هم بایستند و برای تحکیم قوا و تحقق اراده ملت هایشان و حفظ حاکمیت و جلوگیری از دخالت بیگانه در امور داخلی آنها با یکدیگر همکاری کنند.

"ولادیمیر ماکه" وزیر خارجه بلاروس نیز در این دیدار پیام کتبی رئیس جمهوری کشورش "الکساندر لوکاشنکو" را به بشار اسد تقدیم کرد که در آن بر علاقه بلاروس افزایش روابط میان دو کشور دوست در تمام زمینه ها تاکید شده بود.

رئیس جمهوری بلاروس در این پیام ضمن تاکید بر حمایت کشورش از دمشق ابراز اطمینان کرد که ملت سوریه می توانند با پیروزی این بحران را پشت سر بگذارند.

ماکه ضمن تایید راهی که سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات به خاک کشورش در آن گام بر می دارد خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها به حقیقت وقایع سوریه آگاه شده و به ضرورت راه حلی برای کاهش مصایب مردم سوریه و خطرات تروریسم که منطقه و جهان را تهدید می کند، اعتراف می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها