تازه ترین تصاویر از اعتراضات گسترده بحرینیها

تازه ترین تصاویر از اعتراضات گسترده بحرینیها
جمعه 24 بهمن 1393 - 22:31

یک روز مانده به سالروز انقلاب ملت بحرین، تظاهرات گسترده دیگری در مناطق مختلف بحرین برای تاکید بر ادامه انقلاب مسالمت آمیز تا تحقق خواسته های برحق و قانونی مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک روز مانده به چهارمین سالروز انقلاب مردم بحرین و آغاز شدن پنجمین سال جنبش اعتراضی مسالمت آمیز آنها که خواهان برقراری دموکراسی و برخورداری از آزادی و عزت و کرامت هستند، تظاهرات گسترده دیگری در مناطق مختلف این کشور برگزار شد.

تظاهرکنندگان با محکوم کردن بازداشت و محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین تاکید کردند که بازداشت وی اقدامی تحریک برانگیز علیه ملت بحرین و به چالش کشیدن آنها به شمار می آید. آنها بر پایبندی به خواسته های ملی بر حق خود تاکید کردند.

مردم بحرین از جمله منطقه الدراز در غرب منامه پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات کرده و ادامه بازداشت شیخ علی سلمان را محکوم کردند. تظاهرکنندگان تصاویر و پلاکاردهایی به دست داشتند که تاکید می کرد ملت بحرین صاحب حق هستند و راهی جز برآوردن خواسته های آنها نیست.

همچنین تظاهرات دیگری در مناطق دیگر بحرین مانند سار، البلاد القدیم، باربار، السنابس و ستره برگزار شد و تظاهرکنندگان بر حق ملت بحرین در انتقال مسالمت آمیز قدرت و پایان دادن به استبداد و انحصار قدرت تاکید کردند.

نیروهای رژیم بحرین در چارچوب سیاست مجازات گروهی مردم و مصادره کردن حق شهروندان در آزادی بیان، با استفاده از زور و خشونت تظاهرات را سرکوب کردند و سلاح های خود را به سمت تظاهرکنندگان مسالمت جو نشانه گرفتند و سرتاسر مناطق مذکور را مملو از گازهای سمی و خفه کننده کردند.

فردا شنبه 14 فوریه چهارمین سالروز انقلاب مردم بحرین است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها