همراهی خبرنگار العالم با نیروهای عملیات تکریت +فیلم

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 14:29

العالم- خبرنگار شبکه العالم در صلاح الدین از آمادگی کامل نیروهای عراقی در پاسخ به ندای مرجعیت برای خلق حماسه آزادسازی تکریت خبر داد.

"حیدر قاسم"خبرنگار شبکه العالم لحظاتی پیش گزارش داد که نیروهای عراقی، عملیات آزادسازی تکریت را از پنج محور سده العظیم، منطقه الدوز، محور اسپایکر در غرب تکریت، محور بیجی در شمال تکریت و محور شمال سامرا اجرا می کنند.

وی با اشاره به حضور واحدهای مختلف ارتش عراق، گروه های مقاومت اسلامی و نیروهای داوطب مردمی در این عملیات، تاکید کرد که از تجهیزات نظامی فراوانی برای اجرای این عملیات در چند محور استفاده می شود.

حیدر قاسم گفت: خبرهای اولیه از فرار جمعی تروریست های داعش از این مناطق حکایت دارد و سرکرده های تروریست ها در مواجهه با این مساله، تیم هایی برای اعدام اعضای مسلح فراری خود به مناطق شرقاط تشکیل داده اند.

برخی نیروهای مستقر در این منطقه در مصاحبه با خبرنگار العالم، روحیه نیروهای عراقی را بسیار خوب توصیف کردند و گفتند: ما به یاری خداوند و با لبیک به ندای مرجعیت عراق، در آمادگی کامل به سر می بریم .
یکی دیگر از این نیروها وضعیت نیروهای عراقی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: همه این مجاهدان در پاسخ به ندای مرجعیت در اینجا حاضر شده اند نه برای مسایل مادی و دنیوی.

خبرنگار العالم به روحیه بسیار بالای نیروهای ارتش عراق، نیروهای داوطلب مردمی، گروه های مقاومت و برخی عشایر پشتیبان در مناطق استان صلاح الدین اشاره و تاکید کرد که این نیروها آماده اند تا حماسه ای برای آزادی تمام مناطق عراق از دست تروریست ها خلق کنند.

پربیننده ترین خبرها