پاسخ بسیج مردمی عراق به شایعه‌ها

پاسخ بسیج مردمی عراق به شایعه‌ها
پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - 19:37

سخنگوی رسمی یکی از گردانهای بسیج مردمی در تکریت با رد شایعه‌هایی که از سوی دشمنان درباره این نیروها منتشر می‌شود، تأکید کرد که این نیروها همه تلاش خود را برای حمایت از دارایی‌ها و خانه‌های مردم به کار گرفته‌اند.

"ثائر الاسدی" روز پنجشنبه به خبرنگار شبکه العالم در تکریت گفت: ده ها تن از عناصر داعش در درگیریهای تکریت به هلاکت رسیدند که مهمترین آنها دو تروریست لیبیایی و یمنی بودند.
وی تأکید کرد: با وجود میادین مین و بمبهای کاشته شده از سوی عناصر داعش، پیشروی نیروهای عراقی به خوبی ادامه دارد،  و ما اکنون درحال برنامه ریزی برای گشودن جبهه های جدید هستیم.
الاسدی خاطرنشان کرد: ما همچنین تلاش می کنیم تا از چهره بسیج مردمی پاسداری کنیم، زیرا دشمنان جدید عراق در تلاش هستند تا بسیج مردمی را تخریب کنند.
الاسدی افزود: ما تا حد امکان تلاش می کنیم که از دارایی‌ها و خانه‌های مردم که بسیاری از آنها توسط داعش بمبگذاری شده است حمایت کنیم، و نیروهای مهندسی در تلاشند تا این بمبها را خنثی کنند. 
وی اظهار داشت: اگر همانطور که دشمنان ادعا می‌کنند نیروهای بسیج مردمی در حال تخریب اموال مردم هستند؛ این نیروها همه خانه‌های بمبگذاری شده را منفجر می‌کردند تا بتوانند به سرعت به سوی دشمن پیشروی کنند.
الاسدی تأکید کرد: ما برای هیچ کسی شر نمی خواهیم بلکه خواستار خیر و خوبی همه مردم عراق هستیم؛ ما به دنبال عراقی امن و یکپارچه هستیم و به خواست خدا به زودی خبر پیروزی را اعلام خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها