واکنش نماینده عراقی به ادعاهای الازهر مصر

واکنش نماینده عراقی به ادعاهای الازهر مصر
جمعه 29 اسفند 1393 - 22:29

نمایندۀ ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق، اتهاماتِ الازهر مصر ضد نیروهای بسیج مردمی در عراق را باطل و فاقد سند و مدرک دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عباس البیاتی"، با تاکید بر این که اتهام زنندگان به بسیج مردمی عراق، به گزارش هایی گزینشی و بی سر و ته استناد می کنند، خاطر نشان کرد: اتهاماتی که به بسیج مردمی عراق زده می شود، باطل و بی اساس است.

وی از الازهر و سازمان عفو بین الملل خواست برای تهیۀ اسناد و مدارک میدانی، نماینده هایی به عراق بفرستند تا از نزدیک از آن چه در این کشور می گذرد، مطلع شوند.

البیاتی افزود: اشتباهاتِ احتمالی فردی را نمی توان به سایر نیروهای بسیج مردمی عراق تعمیم داد.

نمایندۀ ائتلاف دولت قانون در ادامه با بیان این که هیچ فشار سیاسی داخلی و خارجی برای متوقف کردن عملیات آزادسازی استان صلاح الدین وجود ندارد، خاطر نشان کرد: این عملیات، همچنان در جریان است و روز به روز شدت می گیرد. در حال حاضر، محاصره صلاح الدین کامل شده و این مساله، زمینه ساز فروپاشی داعش، طی روزهای آینده خواهد شد.

الازهر مصر، پیش از این با صدور بیانیه از اقدامات بسیج مردمی عراق ابراز نگرانی کرده بود و این نیروی عراقی را که با همراهی و هماهنگی ارتش عراق به آزادسازی مناطق اشغالی از چنگ داعش مشغول است، به تعرض ناحق ضد افرادی مسالمت جو متهم کرد که ارتباطی با داعش ندارند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها