طرحهای امنیتی جدید انصارالله دربرابر تکفیریها

طرحهای امنیتی جدید انصارالله دربرابر تکفیریها
شنبه 1 فروردين 1394 - 09:01

عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن از طرحهای امنیتی این جنبش برای حفظ جان یمنیها در برابر حملات تروریستی و انتحاری گروه های تکفیری از جمله القاعده خبر داد و گفت: به زودی این طرحها اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله گفت: گام های امنیتی و جسورانه ای برای دفاع از ملت و دفاع از خودمان برخواهیم داشت و در روزهای آینده نیز اقداماتی را  برای  افشا گری انجام خواهیم داد.
البخیتی خاطرنشان کرد، تروریسم در یمن را فقط در صورتی می توان به طور کامل نابود کرد که همه پایگاه های القاعده در استانهای مختلف نابود شود. القاعده همچنان پایگاه های امنی در بسیاری از استانها دارد و از این پایگاه ها به عنوان نقطه حمله و طراحی برای چنین عملیاتی استفاده می شود.
صنعا دیروز شاهد جمعه خونینی بود که اجساد تکه تکه شده نمازگزاران در مساجد بدر و حشحوش در حملات انتحاری پراکنده شده بود.
در حملات انتحاری تروریستی به نمازگزاران دو مسجد در صنعا 137 نمازگزار از جمله علامه "مرتضی بن زید المحطوری" از رهبران "انصار الله" شهید و 345 تن دیگر نیز مجروح شدند. شماری از شهدا و زخمیها را کودکان و  افراد مسن و علمای دینی تشکیل می دهند.
چهار تروریست مواد منفجره را به صورت آتل بندی در اطراف پاهای خود جاسازی کرده و گچ گرفته بودند تا کسی مشکوک نشود و در هر مسجد نیز دو نفر تقسیم شده بودند.
نفر اول مواد منفجره همراه خودش را در مانع ایست بازرسی منفجر کرد و نفر دوم نیز  از شلوغی ورود به مسجد استفاده و مواد منفجره همراه خودش را بین نمازگزاران منفجر کرد.
گروه تروریستی داعش مسؤولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها