داعش 100 نظامی آمریکایی را به مرگ تهدید کرد

داعش 100 نظامی آمریکایی را به مرگ تهدید کرد
يکشنبه 2 فروردين 1394 - 15:33

گروه تروریستی داعش نام، مشخصات و تصاویر 100 نفر را که ادعا کرده است آمریکایی هستند بر روی اینترنت منتشر کرده و از هواداران خود در آمریکا خواسته آنها را به قتل برسانند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع آمریکا به دنبال انتشار این اطلاعات بر روی اینترنت اعلام کرد که در حال بررسی این موضوع است؛ یک مقام مسوول در پنتاگون که خواست نامش فاش نشود، گفت: تحقیات در این خصوص ادامه دارد.

یک گروه که خود را "بخش نفوذ سایبری داعش" نامیده، به زبان انگلیسی در برخی سایت های اینترنتی مدعی شد که به کارت های شناسایی، پرونده ها و پیام های اینترنتی نظامیان آمریکایی دست یافته و اطلاعات 100 عضو ارتش آمریکا را منتشر کرده است تا مجریان "حملات انفرادی" بتوانند این افراد را به قتل برسانند.

روزنامه "نیویورک تایمز" نوشت: به نظر نمی رسد دستیابی به این اطلاعات از طریق نفوذ به آرشیوهای دولت آمریکا باشد زیرا یک مسوول وزارت دفاع آمریکا گفته است دستیابی به اکثر اطلاعات به دست آمده در مراکز ثبت عمومی، موتورهای جستجوی آدرس محل سکونت و وسایل ارتباط جمعی ممکن است.

این روزنامه به نقل از مسوولان آمریکایی نوشت که فهرست تهیه شده به دست داعش از اطلاعات و گزارش های رسانه ای درباره حملات هوایی به داعش، استخراج شده است.

درجات نظامی برخی از این افراد نیز در این پیام قید شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها