پیکر شهدای انفجارهای تروریستی مساجد یمن تشییع شد

پیکر شهدای انفجارهای تروریستی مساجد یمن تشییع شد
چهارشنبه 5 فروردين 1394 - 19:49

مردم یمن، پیکر شهدای عملیات تروریستی مسجدهای بدر و الحشوش و همچنین پیکر نیروهای ویژه امنیتی که در استان های لحج و عدن شهید شدند را تشییع کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در مراسم تشییع جنازه که امروز چهارشنبه با حضور سرتیپ ستاد "جلال الرویشان" وزیر کشور یمن و "محمد علی الحوثی" ، "محمد مفتاح" و "نایف القانص" اعضای کمیته عالی انقلاب برگزار شد، چندتن از اعضای خانواده های شهیدان سخنرانی کردند و "جنایت تروریستی فجیع و بزدلانه تروریست ها ضد نمازگزاران بی دفاع در مسجد و خانه خدا را محکوم کردند.

سخنرانان تاکید کردند که این جنایت های فجیع، وجدان ملت صبور یمن را بیدار و احساسات مردم مبارزِ این کشور را جریحه دار کرد. این مردم دیگر تحمل کشتار هرچه بیشتر فرزندانشان به این شیوۀ وحشیانه را نداشتند به ویژه که این گونه اعمال، به هیچ وجه با دین اسلام و ارزش های اخلاقی و انسانی مطابقت ندارد.

تشییع کنندگان، جنایت های تروریست ها ضد شهروندان بی گناه و دلیرمردان نیروهای مسلح یمن و پلیس را محکوم و مخالفت خود را با ایجاد ترس و وحشت در میان شهروندان مسالمت جو اعلام کردند و از سازمان های امنیتی خواستند عاملان این گونه جنایت ها را تحت پیگرد قرار داده به دست عدالت بسپارند تا جزای جنایت های خود را ببینند.

تشییع کنندگان سپس همه مردم یمن را به وحدت کلمه در مبارزه با عناصر گمراهی که در تلاش برای از بین ردن امنیت و ثبات کشور و ایجاد گسست اجتماعی در میان هم میهمان هستند، خواستار شدند.
پیکر شهدا، پس از برگزاری نماز میت، در خیابان دار الرئاسه در صنعا، با حضورگسترده مردم و مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها