شکست داعش برای نفوذ به اردوگاه یرموک سوریه

شکست داعش برای نفوذ  به اردوگاه یرموک سوریه
جمعه 14 فروردين 1394 - 13:36

العالم - تروریست‌های داعش طی دو روز گذشته با یورش به اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق، تلاش کردند آن را به اشغال خود درآورند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، تروریست ها پس از عقب نشینی بامدادی روز چهارشنبه از اردوگاه یرموک، دیروز پنجشنبه هم پیشروی تازه ای را در آن آغاز کردند.

مرکز حقوق بشر سوریه از ادامه درگیری های سنگین میان داعش و گردان های"اکناف بیت المقدس" مورد حمایت گروههای مسلح در اطراف این اردوگاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فرانس پرس به نقل از یک منبع میدانی در سوریه، ارتش سوریه هم پس از وقوع درگیری ها در یرموک، تدابیر امنیتی در داخل این اردوگاه را تشدید کرد که هدف از آن جلوگیری از نفوذ تروریست ها به مناطق امن تحت کنترل ارتش گزارش شده است.

درهمین حال گردان های اكناف بيت المقدس شاخه نزدیک به جنبش حماس، هم بامداد دیروز پنجشنبه بر بخش های زیادی از اردوگاه یرموک مسلط شدند.

ترویست‌های داعش روز چهارشنبه از محله حجر الاسود در مجاورت اردوگاه به داخل آن پیشروی کردند.

از سوی دیگر همزمان با جنگ افروزی عربستان در یمن، محور ضد سوری نیز از فرصت استفاده کرد و هزاران تروریست را به سوریه گسیل داشت و تروریست‌ها شهر ادلب را به اشغال خود در آوردند، اما نیروهای ارتش سوریه از همان لحظه نخست اشغال این شهر با استحکام مواضع و افزایش توان و نیروهای خود در حال تلاش برای بازپس گیری این شهر است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها