پیام استاد دانشگاه بصره برای همکارانش در تکریت

پیام استاد دانشگاه بصره برای همکارانش در تکریت
شنبه 15 فروردين 1394 - 18:27

استاد دانشگاه بصره كه درحال حاضر درجمع نيروهاي بسيج مردمي عراق مي‌جنگد، در نامه‌اي به ریيس دانشگاه تكريت و كادر آموزشي اين دانشگاه، تاكيد كرد: وحدت مردم عراق، تنها راه رهايي از شر تروريست‌های تكفيري و عاملان تبليغ براي آنان است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سيد ياسر عبد الزهرا عثمان اين نامه را پس از پيروزي ارتش عراق و آزادسازي شهر تكريت از وجود تروريست هاي داعش خطاب به ریيس دانشگاه تكريت نوشت و اين نامه را به عكسي كه از خود مقابل ساختمان دانشگاه تكريت گرفته بود، ضميمه كرد و براي ریيس دانشگاه فرستاد.

استاد دانشگاه بصره در این نامه از حضور در جمع نيروهاي مردمي عراق برای عمليات آزادسازي شهر تكريت و نيز دانشگاه اين شهر از لوث جاهليت تروريست هاي زمانه ابراز خرسندي و افتخار كرد و گفت كه تروريسم ضعيف تر و سست بنيان تر از آن است كه وحدت مردم عراق و محبت آنان به يكديگر را تضعيف كند وعراقي ها باوجو اختلاف در وابستگي هاي خود، همچنان با علم و دانش و داراي تفكر روشن و فرهنگ ملتزم خواهند بود و دربرابر تفكر تكفيري و گمراه كننده سكوت نخواهند كرد.

" ياسر عبد الزهرا عثمان " پسر ریيس شوراي حكومتي عراق شهيد عز الدين سليم (عبد الزهره عثمان) است كه در زمان فعاليت اين شورا به دست القاعده ترور شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها