شهادت جوان فلسطینی در مراسم تشییع جنازه شهید دیگر

شهادت جوان فلسطینی در مراسم تشییع جنازه شهید دیگر
جمعه 21 فروردين 1394 - 20:33

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مراسم تشییع پیکر شهید "جعفر ابراهیم عوض" جوان 22 ساله فلسطینی در الخلیل، پسر عموی جوان وی را نیز به شهادت رسانده و شمار دیگری را زخمی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در جریان مراسم تشییع جنازه شهید "جعفر ابراهیم عوض" اسیر آزاده فلسطینی در شهر الخلیل، پسر عموی وی نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.
"زیاد عمر عوض" جوان ۲۸ ساله فلسطینی، در مراسم تشییع پیکر شهید جعفر عوض هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در ‌‌نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. همچنین چند جوان دیگر نیز در نتیجه حمله صهیونیست‌ها به مراسم تشییع جنازه شهید عوض زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه این شهید، حمله و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و گاز اشک آور شلیک کردند که در نتیجه این جوان فلسطینی به شهادت رسیده و عده‌ای نیز مجروح شدند.
صد‌ها شهروند فلسطینی پس از شرکت در نماز جمعه و اقامه نماز جنازه بر شهید عوض، راهپیمایی گسترده‌ای را به سمت قبرستان بیت امر در الخلیل برگزار کردند.
یادآور می شود "جعفر ابراهیم عوض" جوان 22 ساله فلسطینی وی حدود ۳ ماه پیش از زندان آزاد شد و بر اثر شرایط نامناسب زندان و شکنجه از دردهایی مانند التهاب ریوی حاد، مشکلات تنفسی، ضعف شدید در عضله قلب، دیابت، اختلال در غده پانکراس و تروئید، درد عضلات گردن، عدم تکلم، ضعف دید و غیره رنج می‌برد. این جوان فلسطینی از زمان آزادی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود. اما در ‌‌نهایت امروز با وخامت وضعیت سلامتی‌اش جان باخت.
هم اکنون بیش از ۷۰۰۰ اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی وجود دارند. 

پربیننده ترین خبرها