نامه تند همسر طالبانی به حزب بارزانی

نامه تند همسر طالبانی به حزب بارزانی
دوشنبه 24 فروردين 1394 - 20:31

همسر "جلال طالبانی" رئیس جمهور سابق عراق در نامه ای تند به حزب "مسعود بارزانی"، از بازداشت یکی از فرماندهان عملیاتی شنگال به دست حزب دموکراتیک، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هیرو ابراهیم احمد" این نامه را در تاریخ 8 / 4/ 2015 خطاب به حزب دموکراتیک کردستان عراق نوشته است. با وجود انتشار این نامه در رسانه‌ها، هیرو هنوز آن را رد و یا تأیید نکرده است.
هیرو در بخشهایی از این نامه خطاب به حزب دموکراتیک کردستان عراق نوشته است:
"بار دیگر در تاریخ شاهد باشید.. به چه دلیل و به دست چه کسانی، آنچه که با خون شهدا به دست آمده، ممکن است با خون و جنگ نابود شود.. بسیاری از افراد می پرسند که چرا اتحادیه میهنی کردستان ساکت است.. برخی می گویند که این امر نشانه ضعف اتحادیه است.. خیر، سکوت ما از موضع قدرت است، زیرا ما نمی خواهیم که هیچکدام از مادران کرد به دست یک شهروند کرد بیوه شود. ما نمی خواهیم که پس از شهادت 1500 نفر از پیشمرگه در نبرد با داعش، خونها جاری شود. اجازه نمی دهیم که بعضی از مغرضان آنچه را که مام جلال برای آن مبارزه و تلاش کرد، مقابل چشمانش ویران کنند.. این نامه جنگ نیست، بلکه حقیقتی است که ما و تاریخ بر آن تأکید داریم.. گوشت اتحادیه میهنی تلخ است و کسی نمی تواند آن را ببلعد.. تکرار می کنم که اتحادیه خواستار از سرگیری جنگ داخلی و تکرار تاریخ سیاه گذشته نیست. ما همواره در دعوت به صلح پیش دستی کرده ایم..  اجازه نمی دهیم خون از انگشت یکی از کودکان اتحادیه میهنی بچکد، چه برسد به یکی از رهبران آن."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها