روش اعتراف گرفتن شکنجه‌گران اردنی از بحرینی‌ها

روش اعتراف گرفتن شکنجه‌گران اردنی از بحرینی‌ها
چهارشنبه 26 فروردين 1394 - 13:17

خانواده یکی از زندانیان سیاسی بحرینی از شکنجه شدید فرزندشان در زندان های آل خلیفه در بحرین خبر داد و اعلام کرد که نیروهای امنیتی اردنی به شدت زندانیان را شکنجه می کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانواده "عقیل حسن جاسم" جوان 31 ساله بحرینی در باره وضعیت سلامتی فرزندشان که در زندان تحت شدیدترین شکنجه ها قرار دارد، اظهار نگرانی کرد.
خانواده عقیل حسن جاسم اعلام کرد که وی از زمان حوادث زندان مرکزی "جو" در سلول انفردی تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی قرار دارد.
به گفته خانواده وی، روز سه شنبه برای اولین بار طی یک ماه گذشته به اعضای خانواده اش اجازه ملاقات دادند و آنها در حالی با او ملاقات کردند که آثار سوختگی و کبودی ناشی از شکنجه های شدید روی بدنش کاملا پیدا بود.
عقیل به خانواده خود گفته است بارها به علت شکنجه های شدید از هوش رفته و پس از به هوش آمدن خود را در سلول انفرادی دیده است. در سلول انفرادی نیز هر روز مورد انواع شکنجه قرار می گرفت و مجبور به امضای برگه هایی می شد که از محتوای آنها اطلاع نداشت.
وی گفته است که درصدد بود تا اعتصاب غذا کند، اما مزدوران آل خلیفه او را تهدید کردند که درآن صورت از رسیدن داروهایش جلوگیری خواهند کرد. وی افزود که به همراه شماری از زندانیان به بیمارستان السلمانیه منتقل شد، اما به آنان اجازه داده نشد تا درباره بیماری خود با پزشکان صحبت کنند.
خانواده وی اعلام کرد که بدن عقیل بسیار نحیف و دستانش زخم هایی دارد و به لحاظ روحی و روانی نیز در شرایط وخیمی قرار دارد. از این رو، لازم است سازمان های حقوق بشر در این خصوص اقدام و از ادامه شکنجه او و دیگر زندانیان جلوگیری کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها