توجیه عجیب ‌اسرائیل برای بازداشت نماینده فلسطینی

توجیه عجیب ‌اسرائیل برای بازداشت نماینده فلسطینی
جمعه 28 فروردين 1394 - 21:49

دادستان نظامی رژیم صهیونیستی، علت بازداشت نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را عضویت در یکی از گروه های مبارز مشهور فلسطینی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خالده الجرار که از اوائل ماه جاری میلادی، توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت و قرار بازداشت اداری او صادر شد، از سوی دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی به عضویت در جبهه خلق برای آزادی فلسطین متهم شده است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتس، دادستانی نظامی رژیم اشغالگر قدس، این نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را به 12 اتهام مختلف متهم کرد که از میان آنها می توان به عضویت در جبهه خلق برای آزادی فلسطین، داشتن پست اداری در این گروه، فعالیت در جبهه خلق و تشویق به ربودن سربازان صهیونیست به منظور مبادله آنها با اسیران فلسطینی به ویژه احمد سعدات دبیرکل جبهه خلق اشاره کرد.

دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی، ادامه بازداشت خالده الجرار تا پایان روند دادرسی و صدور حکم را خواستار شد.

تفنگداران رژیم صهیونیستی، در اوائل ماه جاری میلادی، با یورش به منطقه البیره در نزدیکی رام الله، خالده الجرار را به بهانۀ نقض قرار حبس خانگی در اریحا، بازداشت کردند و به محض بازداشتِ او، فرمانده منطقه مرکز، دستور حبس اداری او به مدت شش ماه را صادر و ادعا کرد که این زن، خطرناک است.

باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که محاکمه خالده الجرار همچنان ادامه دارد و صدور حکم نهایی تا ششم ماه می موکول شد.

بازداشت اداری، نوعی از بازداشتِ غیرقانونی افراد است که تنها از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می شود. این نوع بازداشت که بدون اتهام و پیش از محاکمه و صدور حکم صورت می گیرد، بر اساس منشور حقوق بشرِ سازمان ملل، غیرقانونی و ممنوع است.

پربیننده ترین خبرها