شکنجه فعالان در زندانهای بحرین

شکنجه فعالان در زندانهای بحرین
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 - 10:43

یکی از زندانیان در زندان مرکزی جو ، از ادامه شکنجه جسمی و روانی فعالان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "منامه پست" به نقل از این زندانی بحرینی نوشت: شکنجه گران بر روی بدنهای زندانیان راه می روند.

این زندانی که خود را معرفی نکرد، گفت: رئیس زندان یک وعده غذا زیر آفتاب سوران به زندانیان می دهد و پس از آن ، آنان را مجبور می کند تا در طول حیاطی بزرگ غلت  بزنند تا همه آنچه را که خوردند استفراغ کنند.
وی افزود: در جریان حوادث اخیر در زندان جو، شکنجه مستمر زندانیان به "جشنواره شکنجه" معروف شد؛ زیرا افراد زیادی از شکنجه ها آسیب دیده و آثار آن بر بدن زندانیان به چشم می خورد.

این فعال بحرینی خاطرنشان کرد که برخی از زندانیان هنوز همان لباسی را بر تن دارند که در آغاز فعالیتهای انقلابی در زندانها، پوشیده بودند.

 

عیسی مشعل

از سوی دیگر، خانواده "عیسی مشعل" یکی از زندانیان درباره وضعیت و سلامتی وی ابراز نگرانی کردند، زیرا خبرهایی مبنی بر شکستن برخی استخوانهایش به دلیل شکنجه و ضرب و شتم توسط نیروهای مزدوربحرین  در زندان مرکزی جو دریافت کرده اند.

خانواده وی اعلام کردند که به آنها خبرهایی مبنی بر شکنجه شدن عیسی مشعل در روزهای اخیر رسیده است؛ به صورتیکه هم اکنون نمی تواند مدت طولانی بایستد.

به گفته خانواده عیسی مشعل، وی از وجود یک گلوله در ران خود و متورم شدن بالای دستهایش به دلیل شکنجه با سیم های برق رنج می برد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها