سخنگوی انقلابیون بحرین:

همدستی لندن و آل‌خلیفه علیه انقلابیون بحرین

دوشنبه 7 ارديبهشت 1394 - 21:02

لندن، (العالم) - "عبدالرؤوف الشایب" سخنگوی ائتلاف انقلابیون 14 فوریه در بحرین گفت: دولت انگلیس با همدستی رژیم آل خلیفه انقلابیون بحرین را هدف قرار می دهد.

الشایب عصر دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار با بیان این که شماری از مخالفان رژیم آل خلیفه در انگلیس از سوی رژیم حاکم بر بحرین در معرض تهدید قرار دارند، تصریح کرد: این اقدام در راستای ائتلاف کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و منافع مشترک میان عربستان، بحرین و انگلیس قرار دارد و به همین دلیل لندن نمی تواند از تمامی پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی رژیم های عرب به نفع مخالفان بحرینی مقیم کشور خود چشم پوشی کند.
وی با تاکید بر این که رژیم انگلیس همانند رژیم های دیکتاتور عرب حوزه خلیج فارس وقتی که مصالحش اقتضا کند، حقوق بشر را به راحتی نقض می کند، افزود: دولت لندن مخالفان را مورد همواره حمله قرار می دهد و در رسانه های گروهی خود، آنها را از یک مدافع حقوق بشر به انسانی تروریست تبدیل می کند تا بدین ترتیب بتواند وجهه مخالفان را خدشه دار کند.
الشایب درخصوص وضعیت خود نیز خاطرنشان کرد: دولت انگلیس او را در اقامت اجباری قرار داده و او را از سفر به خارج منع کرده و اقدامات دیگری علیه او انجام داده است و لندن به گونه ای عمل می کند که انگار هر مسلمانی که از خارج به انگلیس آمده تروریست است و تنها انگلیسی ها هستند که اقدامات تروریستی انجام نمی دهند.
وی اظهار داشت: واقعا شگفت انگیز است که انگلیسی ها علیرغم اینکه به کشورهای اسلامی حمله می کنند و اسلحه و سرباز برای کشتن مسلمانان می فرستند، تروریست نیستند و ما که جنایات آنها را در کشورهای مختلف برملا می کنیم، تروریست هستیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها