هلاکت صدها تروریست در استان ادلب سوریه

هلاکت صدها تروریست در استان ادلب سوریه
جمعه 11 ارديبهشت 1394 - 13:30

در درگیری شدید ارتش سوریه و گروهک‌های تروریستی در چندین محور در استان ادلب به ویژه حومه بیمارستان ملی در نزدیکی جسر الشغور، صدها تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، نیروهای ویژه سوریه همچنان در حال تثبیت مواضع خود و پیشگیری از گسترش حضور تروریستها در مناطق جدید هستند.

تارنمای "سوریا الان" به نقل از منابع رسانه ای آگاه از جریان نبرد در ادلب نوشت: بیش از 500 جنازه عناصر مسلح در اطراف این بیمارستان مشاهده می شود.

منابع میدانی تاکید کردند، ارتش با عبور از مرحله تامین امنیت خطوط امدارسانی میان اردوگاه المسطومه و شهر اریحا به دشت الغاب - که ادلب را به حماه و لاذقیه متصل می کند – مرحله قطع خطوط امدادرسانی گروهک تروریستی موسوم به جیش النصر به فرماندهی جبهه النصره از ترکیه - که آنها را مورد حمایت لجستیکی قرار می دهد - را آغاز کرده است.

ارتش سوریه پس از بازپس گیری منطقه التنمیه و روستای غانیه سعی دارد تا گذرگاه امدارسانی از الجانودیه به سمت پل الشغور از راه اشتبرق را بگشاید که در آن مردم بی دفاع توسط تکفیری ها قتل عام شدند و به دنبال آن ارتش در تلاش است تا امنیت یکی دیگر از گذرگاههای امدادرسانی از الزیاره تا شرشور تا گذرگاه جنوبی پل الشغور را تامین کند.

از سوی دیگر نیروی هوایی سوریه چندین ستون از خودروهای نظامی زرهی گروهکهای تروریستی حامل تروریستها و مهمات و تسلیحات پیشرفته را منهدم کرد. جنگنده های سوریه هم اکنون در حال قطع خطوط امدادرسانی تروریستها از پل الشغور به الجانودیه و القنیه و حمام الشیخ عیسی و زرزور و الحمامه تا درکوش واقع در نزدیکی مرزهای ترکیه هستند که کشور ترکیه از آن نیروی کمکی برای تروریستها گسیل می دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها