آخرین خبرها از عملیات ارتش سوریه در ریف دمشق + فیلم

شنبه 12 ارديبهشت 1394 - 15:10

توپخانۀ ارتش سوریه، دو پایگاه گروه تروریستی جیش الاسلام در شمال منطقه جسرین در غوطه شرقی را هدف قرار داد و در اطراف منطقه زبدین با عناصر این گروه درگیر شد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، نیروهای ارتش این کشور در پیشروی های خود در شمال این کشور، مخفی گاه های عناصر مسلح را در تمام مناطق ریف دمشق هدف قرار داد.

"ثابت محمد" کارشناس نظامی سوری در این خصوص به خبرنگار شبکه العالم گفت: عملیات ارتش سوریه در ریف دمشق، به زبدین و کشتزارهای دوما و منطقه الزبدانی و القلمون غربی رسید.

وی با تاکید بر این که ارتش سوریه در سراسر این کشور درگیر عملیات نظامی پیروزمندانه است، خاطر نشان کرد: این مساله نشان دهنده توانمندی جنگی بالای ارتش سوریه است که در طول جنگ، همچنان توانایی غافلگیر کردن دشمن را حفظ کرده است.

ارتش سوریه همچنین در منطقه المکالبیه در حومۀ غربی دمشق، یک پایگاه نظامی عناصر مسلح را منهدم کرد.
نیروهای ارتش در اطراف منطقه وادی عین ترما نیز با عناصر جبهه النصره درگیر شدند، و خسارت های سنگینی به آن ها وارد کردند.
توپخانه ارتش سوریه چندین پایگاه عناصر مسلح را در شهر داریا و باغ های شهر دوما هدف قرار داد.
هرچند کانون توجه ها به روند عملیات نظامی در شمال سوریه است، اما جبهه های درگیری در ریف دمشق، همچنان داغ است. این درگیری ها در چارچوب برنامه ای صورت می گیرد که سوریه به منظور محدود سازی مساحت های تحت اشغال گروه های تروریست در دستور کار قرار داده است تا به این وسیله، اوضاع شمال و جنوب کشور را بهبود بخشد.

26

پربیننده ترین خبرها