دشت‌های قلمون در کنترل ارتش سوریه و مقاومت +ویدیو

دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 - 22:34

العالم ـ ارتش سوریه و مقاومت لبنان، جرود الجبه در قلمون واقع در شمال دمشق و دشت الواطیه و منطقه ارض المعیصره و نیز تمام دشت المعیصره را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شماری از سرکردگان میدانی و عناصر مسلح جبهه النصره کشته شدند و سه اردوگاه آموزشی در جرود الجبه و از مهمترین آنها اردوگاه المعیصرات تخریب شد. درگیریها در این اردوگاه به کشته شدن بیش از 20 نفر از عناصر مسلح النصره و فرار دیگر تروریستها انجامید و این علاوه بر تخریب دهها مراکز حضور عناصر مسلح در غارها و چادرهای نظامی گشت. همچنین دهها بمب کارگذاشته شده و مین خنثی شد و 4 خودروی نظامی حامل تیربارهای سنگین منهدم گشت.

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت پیشروی بزرگی در جرود الجبه در قلمون به ثبت رساندند؛ به گونه ای که بر منطقه ارض المعیصره و دشت المعیصره که اردوگاه آموزش عناصر مسلح بود و نیز دشت الواطیه مسلط شدند.

در پی درگیری های صورت گرفته، کشته شدن محمد کمود، علی حمود، محمد درویش از سرکردگان میدانی شهرک الصرخه، مصطفی حمادی از سرکردگان منطقه معضمیه الشام و حسن ادریس و ایهاب حمود از سرکردگان میدانی منطقه حوش عرب به همراه شماری دیگر از عناصر  النصره مورد تایید قرار گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها