بحرینی‌ها حمله تروریستی به مسجد قطیف را محکوم کردند

بحرینی‌ها حمله تروریستی به مسجد قطیف را محکوم کردند
يکشنبه 3 خرداد 1394 - 11:46

شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات گسترده، جنایت تروریستی علیه به نمازگزاران مسجد امام علی (ع) در استان قطیف عربستان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این تظاهرات که با فراخوان گروه های انقلابی بحرینی برای اعلام همبستگی با مردم قطیف برگزار شد، شهروندان بحرینی انزجار خود را از حمله تروریستی به نمازگزاران اعلام کردند.

در حمله تروریستی روز جمعه اول خرداد ماه که مسجد امام علی(ع) در منطقه القدیح استان قطیف عربستان را حین برگزاری نماز جمعه هدف قرار داد، 21 نفر شهید و حدود 100 نفر مجروح شدند.

تظاهرکنندگان با محکوم کردن حمله تروریستی به شهروندان شیعه منطقه قطیف، با خانواده شهدا و مجروحان اعلام همبستگی کردند.

مردم بحرین در منطقه المصلی نیز با در دست داشتن پارچه نوشته هایی در محکومیت اقدامات تروریستی و تکفیری، خواهان خودداری از تحریکات فرقه ای شدند. تظاهر کنندگان پارچه نوشته هایی با خود حمل می کردند که روی آنها نوشته شده بود " القدیح ... دلهای ما با شماست" و " از توهین به مقدسات و شعائر و تحقیر اعتقادات بخش اصلی جامعه بحرین خودداری کنید".

نیروهای امنیتی و مزدوران برای متفرق کردن مردم با خودروهای ضد شورش به آنان حمله کرده و به سوی آنان گلوله های حاوی گاز های سمی و اشک آور شلیک کردند که بر اثر آن شماری از مردم مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها